Gå til innhold

hårvekst - noen som har råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her kjempe lei meg å ser på min hårete mage. Det ser rett og slett ikke ut. Har forsøkt å barbere vekk, men det har bare endt med enda mørkere og stivere hår. Er så lei meg og føler meg så stygg.

Gruer meg til kontroller hos lege.. og tørr ikke vise fortelle mann min om dette. kjempe problem for meg.

Vil være stolt av magen min.

Vise den frem nå... noen som har råd?? Ble nektet permanent hårfjerning pga graviditeten - og voksing gir bare utslett.

Desperat. Vær så snill.

noen som har råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv andre typer voks!!! Eneste som fjerner hår uten at de blir stivere. Prøv deg frem på små områder f.eks på leggen for å se om du reagerer. Hvis nuppene er borte ila første døgnet, er du trygg.

Skrevet

Noen flere som har d likt her egentlig?

Skrevet

uff... ja... sorte "dun" på magen og i annsiktet!

ikke pent i det hele tatt, men hadde det med første mann...

for det første, du trenger ikke være flau over dette, for dette er heelt normalt!

personlig så napper jeg, men det kommer jo litt ann på smerteterskelen og tolmodigheten din....

Voks er en god løsning, og finnes mange forskjellige typer du kan prøve...

Om du får utslett er det lurt å prøve noe beroliggende på huden etter på... aloe vera gel. f.eks...

Hovedsakelig kommer utslett ved voksing fordi du "hisser opp" huden når du vokser, ikke selve voksen, men når du drar den av igjen....

lykketill:)

Skrevet

Kanskje du kan prøve en epilator? Jeg bruker det på leggene og synes absolutt ikke det er så ille som folk skal ha det til. Det er en sånn liten maskin som napper ut hårene...

Skrevet

jeg har blitt en hårete apekatt. spes på magen og bak ørene/ved kjeven.

ikke barber mer, blir bare værre. hvis du syns det er ille så vil jeg foreslå hårfjerningskrem. Veet eller noe sånt. fortell hvordan det går;)

Skrevet

Jeg har også fått en skikkelig hårete mage, lår og i ansiktet. Hvis jeg fjerner de kommer de bare tilbake som svartere og stivere, så jeg har valgt å beholde de mørke, og myke - selvom jeg ser ut som en ape snart. Gruer meg virkelig til sommeren, men trøster meg med at det går over når svangerskapet er over. Det er jo ingen krise, selvom man føler seg mindre pen og sexy ;-)

Skrevet

ikke fjern håret, d forsvinn jo ette fødselen:)

Skrevet

Få vokset det hos hudpleier, så går du rett hjem etterpå å kjøler ned med isbiter en stund (min 10min), flytt på dem så du ikke forfryser deg, men kjøl ned huden. Så smører du på aloveragel (100%), og dersom huden prikker og kjennes irritabel, kjøler du litt igjen med isbiter. Dette hjalp iallfall for meg da jeg fikk utslett av å vokse.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...