Gå til innhold

Hvordan kjennes spark ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAr til nå kjent "boblingen" og "dunk" som er vanskelige å beskrive, kanskje som et hjerte som slår? Merker det særlig om jeg sitter foroverbøyd.Kjenner ingenting utenpå magen ennå. Er 20+2 idag og førtegangs :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

De første bevegelsene jeg kjente var som luftbobler som sprakk eller som en liten fisk som sprella....om det sier deg noe...de første sparkene var svake, og kom litt sånn her og der i magen....kjenner det ikke så ofte enda, det kan gå dager i mellom hvert spark. Jeg er 18 uker og andregangs :)

Skrevet

Kjenner også noe som ligner bobler som sprekker. Mest hvis jeg ligger på magen eller feks på sofaen med pc på magen. Ingenting kjennes utenpå enda, det blir stas når pappa'n også kjenner det :)

Skrevet

på meg begynte det med at jeg kjente noe som kunne minne om bobler som sprakk. et par dager etter kjente jeg dunk. dette var for ca 3 uker siden. så begynte å kjenne dette i uke 16. er førstegangs. har også kjent dette hver dag dag siden første gangen. kan kjenne sparkene såpass godt at samboeren kunne kjenne det utenpå bare et par dager etter første gangen jeg kjente det. man kan i tillegg se det på magen og. at den hever seg litt når den lille sparker. fikk vite av jordmor at morkaken ligger bak mot ryggen. så er ikke rart at eg kjenner sparkene så godt. sa og at jeg kommer til å kjenne det ganske godt i tiden fremover. noen ganger kan det faktisk være litt ubehagelig. han sparker så hardt:P (men er seff bare glad for at jeg kjenner det å blir bekymret om det bare går et par timer mellom hver gang:P) er også veldig enkelt å fremprovosere spark. trenger bare å stryke hånden litt over magen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...