Manhattan skyline Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Så kjedelig å lage middag for en person... Noen som har noen geniale middagstips??
yinyang Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 PAI er godt. Kjøper sånn Mia fullkornspai eller andre Mia paier, og har ruccola salat og sånt til. Raskt og enkelt!
Gjest Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Her er mange oppskrifter. Bare skriv inn 1 på porsjoner, og så får du opp korrekte mål. http://matprat.no/tema.aspx?tema=rask Kos deg. :-)
mamsemums <3 Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 1 pakke strimlet svinekjøtt 1 pose classic wok blanding 1 løk Mmmm, steik svinekjøtte og bland i wok-blandingen (trenger ikke hele posen) & løken. Så ha mat fløte over og la det trekke litt MIN FAVORITT
OneOfTheBoys Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Fløte? Stilig! Hvor mye? Jeg har få middagstips, blir mye frossenpasta og posemiddag foreløpig:/ Men håper flere har tips så kommer mine etterhvert;)
mamsemums <3 Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Hmm.. Ja si det!? Hehe.. Det er egentli bare å se'ann litt, vet ikke hvor mye ca jeg bruker.. Sånn passe;) Men, man trenger ikke å ha fløte i alltså.. Men JEG synes det blir bedre da
Tomine is my star Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Hvis du bruker kjøtt&grillkrydder og peppermix til denne svinewoken blir smaken enda bedre!
mamsemums <3 Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Eller chillie krydder, det har jeg brukt par ganger! Første gangen ble det ikke så godt da, for da ble det litt mye Men må abselutt krydre kjøtte ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå