Karomamma Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Jeg hadde planlagt en rolig dag hvor jeg kunne dibbe halve dagen, hehe... Nå har hele arbeidsdagen gått med til å kommentere et surt presseoppslag i en lokalavis. Frem og tilbake med formulereringer og faktasjekker mellom journalist, kunde, underleverandører og f....s oldemor... Æsj, æsj og dobbelt-æsj!! Skriver heller i kveld når jeg er blid igjen God middag!
dritgrei hei hei! Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Kjære deg karomamma, du har gjort noen sånne sure dritt-ting i det siste! Det stilige er jo at du helt sikkert fikser det! Det er lov å leke når man er sur også... da kan man leke sure-leken! God middag til deg også! Håper karosnuppa, skjønner at hun må smile mest til deg i dag da! Best sånn.... hvis ikke så får du gå deg en tur i det koselige nabolaget ditt :-))
Maud Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Dumme dager på jobben er dumme de! Særlig når man har planlagt noe helt annet. Jeg har stor tro på at du klarer brasene og at resultatet ble bra til slutt. Forhåpentligvis nyter du sola, alle menneskene på utekaféene og en blid Karosnuppe nå. Da blir nok humøret bedre :-D
♥Snulder Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Artig, artig, artig......:=) Snakkes utpå kvelden når humøret er sukkersøtt igjen!
Gjest Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Huff kjedelig med sånne jobbdager =( Håper humøret er bedre nå =)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Dumme dumme dressmennenene........eller uniform eller....;-D
Karomamma Skrevet 3. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2008 Humøret er litt bedre nå, heldigvis! Det hjelper med to syngende 3-åringer i badekaret Det var faktisk dressDAMER i dag...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 UFF.......de kan være ennå verre........:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå