Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Leste et innlegg nedenfor om en som hadde barn fra før med ei fra JV, dette er jo tross alt en kristen religion. Med alle de problemene de hadde lurer jeg på hvordan dere som f. eks. har særkullsbarn med muslimer, ateister fikser hverdagen.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Det er jeg som skrev innlegget du refererte til. Jeg er vokst opp med kristen mor og ateist av far. Ingen problem! De lot oss bestemme om vi skulle konfimeres og vi ble døpt. Far sang nattsang og mor ba. Men vi slapp og gå i kirken og tre møter i uke annenhver uke....Vi feiret jul, påske og bursdager...Dette er anderledes for JV og blir derfor veldig synlig og konfliktfyllt siden det er så mye møter og kristene markeringer de ikke får være med på. Det finnes også fler blandingsfamilier som tar vare på jul og bursdager pga gode tradisjoner etc uten at de har en religiøs forankring. Jeg vet lite om muslimske og andre miksede religioner... Hadde vært veldig spennende om noen kunne forklare mer om det. Kanskje jeg kunne lært litt av det : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå