Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 dette skjedde for over ett år siden, g har så utrolig dårlig samvittighet for det enda, at jeg holder på å spy. elsker jo sambo over alt, og flørter eller klemmer aldri på andre gutter (bare hei klem til de jeg kjenner godt, men ikke engang hadetklem i fylla). var på byen i vinter for over ett år siden. var drita full, og var med venninna mi. der traff hun en kutt og de kysset i 0,1 sek på munnen. så gjorde vi to det også (jeg og kammeraten hennes). varte ikke ett sekund engang, men angrer så frytelig, og tør ikke si noe om d til typen. jeg sa ikke noe mer til han den kvelden, og har aldri møtt han siden. straks etter det skjedde ble jeg helt edru i hodet og ngret noe jjævlig. var deppa i flere uker.. huff.. hva syns dere? at dette er utro? har så dårlig samvittighet:'( håper på ærlige svar. men svar som "er dette seriøst" kan dere spare dere for, for jeg er seriøs og sliter veldig med dette, over ett år siden etter det skjedde.
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Ja, jeg mener dette er utroskap. Du gikk jo over en grense du selv ikke vil at han skulle gjort, sant? Dårlig samvittighet er bra, men du burde igrunn sagt det til din kjære at det og det skjedde dengang - det ville vært verre å si det nå. Tror han vil føle seg lurt. Ærlighet varer alltid lengst Et veldig greit mål må da være å ikke gjøre noe du ikke vil den andre skal gjøre mot deg. Lykke til videre.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 han var i nederland på strippeklubb den kvelden, så var ego av meg og valgte å ikke si noe. slitt med dårlig samvittighet, og det dreper meg innvendig når han spør om jeg har vært uro, og jeg sier nei. er jo han som er offeret, og ikke meg, så syns jo ikke synd på meg selv. syns bare synd på typen min som blir ført bak lyset på denne måten. huff.. i de siste ukene har jeg ikke klart å kysse på kjæresten min, siden har s dårlig samvittighet for at jeg har vært utro. jeg elsker han og syns han fortjener mye bedr eenn meg. tusen takk for din ærlige mening. burde vel gjøre det slutt. er vel bedre for barnet å vokse opp med foreldre som ikke er sammen, enn med foreldre som er sammen i et forhold hvor den ene har vært utro.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Dette er og være utro, men han var på strippeklubb! så da kaller vi det bare skuls. Nei det eneste jeg vil si er at glem det hele, og gå videre. Barnet trenger begge sine foreldre!! Du kan jo selvfølgelig velge og fortelle det, si du var såret over at han var på strippeklubb og gjorde noe som betydde absolutt ingenting og er du gravid og han elsker deg. Blir han. Lykke til.
☆lieela Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Når du er nødt til å stille spørsmål om dette var utroskap-så er det nok det. Men som anonym 16:33 skriver: men han var på strippeklubb! så da kaller vi det bare skuls...helt enig! Glem hele greia!
mamma til twins Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Jeg hadde nok ikke likt at kjæresten min kysset en annen på munnen i 0,1 sekund, men dette er ikke utroskap. Dette var fjas på en fest. Ikke noe du trenger å fortelle typen din, for vi gjør alle en halvfjern ting (spesielt i fylla) i ny og ne. Dette er ikke noe å tenke på!!
enik<3M06&L08<3 Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 så lenge det er noe du ikke ville godtatt fra han, er det jo utroskap.. men så lenge du ikke har vært ærlig om det før, så la det ligge. det han ikke vat har han ikke vondt av, ikke gjør det slutt pga dette, det trenger ikke påvirke deres barn i det hele tatt.. tenk på det som en feil du har gjort, ferdig med det, ikke noe og rippe opp igjen i siden det er så lenge siden! ikke støt han fra deg, bruk heller den dårlig samvittigheten din til og vise han hva han betyr får deg...
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 La meg si det sånn: Velger du å holde det skjult for han, er det utroskap...
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Du gjorde noe dumt, men ikke noe så dumt at det er utilgivelig. Du har gått og angret inderlig ett år nå, synes det viser at du nok ikke ville gjort noe sånn igjen. Har skjedd det samme med meg forresten, var ute og plutselig kom to guttevenner til veninna mi. Veninna mi er gift, mannen hennes var der faktisk, og de kysset hverandre på munnen som en hilsen. Før jeg visste ordet av det ble jeg også kysset på munnen av han ene gutten, fikk litt sjokk for å si det sånn. De var homofile da, men det har ikke noe å si synes jeg. Mannen min var ikke der, men jeg fortalte det til han senere.. Han ble faktisk ikke så sur. Men må si at jeg synes det er en veldig upassende og motbydelig skikk det å drive å kysse andre enn kjæresten på munnen. Men synes det å gå på strippeklubb er like motbydelig og upassende!! Der sitter man jo å ser på andre damer, så og si NAKNE damer, synes det er kvalmt og ville aldri akseptert at mannen min dro på en strippeklubb! Snakk med han vis du føler du ikke klarer å glemme det vis du ikke får det ut, fortell han hvor mye du har angret osv. Synes han må være passe dum om han ikke tilgir deg, spesielt fordi han selv går på strippeklubb. Moralen kan ikke ligge alt for høyt..
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Synes at det er kjempe fint at du er nøye på å ikke komme for nær andre gutter enn samboeren din. Synes det er så dumt at det er så mange, selv om de har en kjæreste, som klemmer og flørter med andre av det motsatte kjønn. Mange som sier at "uskyldig flørting" bør være lov, men det er jo sånn som kan føre til utroskape eller som er utroskap. synes det bør være mer avstand mellom gutter og jenter enn slik det ofte er idag..
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 Herregud. Det er da vel ikke noe å bry seg om et år etterpå. Og til deg over her... Det er da vel bare sunt å flørte litt i blandt, så lenge man ikke går over streken... Slapp av, folkens
Figa *Fødeklar* Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 Det var vel å ta litt hardt i. Syns ikke du skal regne dette som utroskap. For det første mente du jo ingenting med det. Du hadde jo ikke følelser for han du kysset. Hadde dere klint eller kysset lenge/flere ganger, hadde du hatt grunn til å angre. Det var et pittelite kyss og det at du angrer på det et år senere sier jo nok om deg. Du ville jo aldri vært utro mot han. Jeg kan tenke meg at du ble litt spontan i øyeblikket, ikke noe annet enn det.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #13 Skrevet 4. april 2008 Syns ikke det svarer til kategorien utroskap, men det er et klart tillitsbrudd. Du skriver at mannen din var på strippeklubb- i Nederland. Selv om det kanskje ikke var et sted du ønsket å ha han, så forsvarer ikke det valget du tok. Du valgte å gjøre noe du i edru tilstand aldri hadde gjort. Du valgte å kysse en annen mann. Tiden er ikke viktig, er du i tvil vri spørsmålet som en forsvarer ville gjort: Kysset du ham, eller kysset du ham IKKE? Der kan ikke du svare jo, men.... om du skjønner. DU valgte å kysse ham. At han var borte.. Du visste hvor han var, selv om du ikke likte det. De gangene mennene våre finner på sprell, er ikke nødvendigvis de gangene de er på striptease!! Det er faktisk litt mer stuerent enn de fleste tror.. Ta det opp med han om det gnager deg. Du fortjener ikke ha SÅ dårlig samvhet. Virker som du er veldig klar over hva du har gjort og aldri kommmer til å gjøre det igjen. Lykke til!
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 4. april 2008 #14 Skrevet 4. april 2008 Sinnsykt stor forskjell på et nuss som varer i 0,1 sekund og et kyss el. tungekyss da.... Og hvor mye det legges i det...Vennegjengen vår har sånn teit nissefest,hvor folka har kyss,klapp og klem...Det er vel generellt opprettet så de stakkar geekene som ikke får seg dame kan kysse på en de egentlig liker men som er sammen med kompisen dems eller noe sånt...(har ikke vært med på det der,da jeg føler jeg igrunn er litt for "stor" for å holde på med sånt) Men sambo kysset et par jenter han, og (til min store fryd,for det ga meg skikkelig mobbe stoff(han blir lett flau da han og er litt geek))tok på et par "ekte" silikonpupper...Det spørs alt hvordan du tar det og hvor alvorlig du ser på det... Men ja som det stod et sted her,er det litt ille at du har så dårlig samvittighet over et kyss etter så lenge,da tenker man kanskje du ble fristet til mer eller at det er noe annet bak der og... Det hørtes veldig rart ut at du sliter med et nuss et år etter....
AndreVonDrei Skrevet 4. april 2008 #15 Skrevet 4. april 2008 Enig med hormonia -Litt merkelig at du skal slite med noe så "uskyldig" et år etter?! Hvis det er samvittigheten din som plager deg, så bør du jo gå i deg selv kanskje og finne ut hva du egentlig har dårlig samvittighet for, gjøre noe med det eller rett og slett legge det bak deg! Jeg ville overhode ikke tenkt noe mer på det og sannsynligvis om du hadde innrømmet "udåden" for mannen din, så hadde han vel trukket på smilebåndet (så sant han ikke er monstersjalu eller noe da).
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #16 Skrevet 4. april 2008 du kunne jo gått lengre! men jeg syns du burde vise innlegget du har skrevet her til typen din.... for d er ikke vits for deg og plages med d. og tro meg,plagene blir verre og verre hvor lengre tid d går.. han tilgir deg nok.... du høres ut som ei som ikke ville gjort d igjen!!! men likevel kommer han nok mest til å bli såret for det du ikke har sagt d til han før nå..
AndreVonDrei Skrevet 4. april 2008 #17 Skrevet 4. april 2008 Mener du hun burde vise DETTE innlegget til typen sin???!!? Da tror jeg heller hun bør skrive et eget brev, haha. Vet ikke hvor blid jeg hadde blitt hvis typen min hadde lagt ut noe sånt på et eller annet forum, men... I tillegg er vel alle svarene som har blitt gitt her ganske uvesentlige!
mamma til twins Skrevet 4. april 2008 #18 Skrevet 4. april 2008 Det er mange ting jeg ikke liker. Jeg liker ikke at han chatter med andre jenter. Jeg liker ikke at han danser med andre jenter. Jeg liker heller ikke at han kysser andre jenter på munnen i 0,1 sekund i fylla. Er dette utroskap? Tro'kke det. Det er ALTFOR enkelt å si at alt man ikke godtar/ikke liker er utroskap. Jeg ville muligens dumpet mannen min hadde han vært utro, men da snakker jeg sex eller annen intimitet som er like ille som sex. jeg ville ikke vurdert å dumpe noen pga et fillenuss, og da kan det umulig tilhøre kategorien utroskap. Sånn jeg ser det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå