Gjest Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Til barnas bursdager.... Samt hvor mye til hvor mange? Vi blir ca 20 voksne. Trenger tips
olebrum78 Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 pleier være 8-10 voksne og fem barn.. har da en sjokoladekake og en bløtkake.
Vesle mor Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 ostekake med gelelokk, sjokolade pudding med vanlije saus. og karamell pudding... Da er vi ca 25 voksne og 9 barn.
*Kleopatra Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Hadde nylig selskap for sjarmøren, da var vi 9 voksne og bursdagsbarnet. Serverte marsipankake, oreokake, ostekake og en stor skål med yoghurtfruktkrem. Vanlig med masse kaker her på sunnmøre;)
Mille** Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Jeg lager en stor bløtkake, sjokoladekake og så lager mamma kringle. Har 10 årsdag her på tirsdag. ) Blir vel ca 20, kjøper inn godis og sånt til ungene som kommer.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Vi pleier å være ca. 13-14 stk. Da baker jeg 4-5 kaker. Det er alltid kjempe mye igjen. Men liker å ha utvalg:) Varierer hva jeg baker. Men må alltid ha med sjokoladekake, siden det er den eneste lillegutt spiser. Så kan jeg lage, bløtkake, ostekake, pawlova med krem og frukt/bær, gulerotkake, pai med bær feks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå