Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 vi har en på 6 mnd som vi skal kjøpe barnestol til. Lyst til å kjøpe en vi kan ha lenge, evt også et leketøy som ratt og slik på kanskje eller lignende. hva bruker dere/hva er "best" ? skriv også pris dere betalte og hvor dere kjøpte stolen:) Håper på mange svar:)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 dytter denne opp jeg, håper på svar:) HI
Prins og prinsesse Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Vi bruker min gamle ny-oppussede tripptrappstol fra1979 vi:) Den fungerer fortsatt helt topp, selv om den har vært omtrent kontinuerlig på utlån og i bruk i snart 30 år Er bare pusset ned og lakket opp to ganger i årenes løp... Fins sikkert noen sånne på nettet... Hvis du ikke har ei bestemor med mange trumfpoeng å bruke, for da tror jeg du kan få den der også. Så forresten en fin stol fra IKEA nå, den kostet ca 200,- for stolen, og for 30,-ekstra fikk man kjøpt med et bord å ha foran. Fungerer visstnok supert - og når det ikke er festet ratt etc på bordet kan du velge når det skal være leker der og ikke også
AE❤️ Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Troll høystol er vi veldig fornøyd med! Mye lik tripp trapp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå