Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Inspirert av Oslo-tråden. Hadde vært gøy å se hvor mange potensielle trillevenner det var her. Er 30 år, venter første barnet 3.sept. Bor på grensen mellom Lørenskog og Skedsmo.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 3. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. april 2008 Trenger selvsagt ikke være september...
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Lørenskog her og foreløpig termin 13. oktober. Moro at det er noen i nærheten Bor du mot Strømmen da eller? Er 27 år jeg da og vi venter også første.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 3. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2008 Ja, bor ca 10-15 minutters gange fra Storsenteret.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Venter første i August:-) Bor på Fjellhamar.
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Da er vi jo hvertfall noen som kan skravle sammen da Hadde jo vært stas å klare og få til et bim-treff i Strømmen eller Lillestrøm etterhvert! Så man kan bli litt bedre kjent.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Hvor bor du da? Morro at alle venter nr 1,er jo litt spesielt når man ikke har vært med på det før. Er ferdig på skolen 13.juni og da har jeg myyye fritid fram til termin:-)
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Bor på Rasta jeg. Ja-moro at det er førstemann for alle. Kanskje knøttene kan få seg noen lekekamerater i hverandre (foregriper ikke begivenhetene litt heller da Hihi). Hva er det du studerer da? Ferdig nå til sommeren eller skal du studere mer etterhvert?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Går første semester på sykepleien,så har leeenge igjen. Rasta ja,går du til JM på Benterud da? Har bare vært der 1 gang men hun jeg går til er så koselig! Skal ikke tilbake før i uke 28. Sender deg en pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå