Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Litt vemodig å flytte over, men er jo godt å ha kommet så langt Var på tidlig privat UL hos Majorstuaklinikken i Bergen. 1200 er en liten pris å betale for å få se det vesle knøttet sprelle og vinke der inne i magen Herlig! Alt så fint ut, så det er en stor lettelse. Terminen ble justert litt, 11 oktober isteden for 18, men hun bad meg ta det med en klype salt frem til den "skikkelige" UL rundt uke 18. Takk for følget her på 1.trimester og velkommen etter til de som snart følger på over til 2 trimester
Tuttelure Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 lykke til:) må være deilig å flytte over til 2.trimester da:) gleder meg til å komme etter.. men det er ennå igjen noen uker dit gitt..
*tornerose* Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Så hærlig da ) Lykke til videre inn i 2. trimester. Jeg følger etter i morgen tidelig )
Ludviginne - mamma!! Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Jeg følger etter til 2. trimester var på UL i går, og fikk høre at det bare var å slippe jubelen løs, for dette så bra ut Lykke til alle sammen!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Så kjekt da å se det lille nurket!! Jeg kommer etter deg imorgen til 2.trim. Blir jo litt stas det også. Herlig å være ferdig med de første tre mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå