La Perla Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Eller har dere dem i CVen Eller dropper dere det? Eller kommer det an på om de ber om det i utlysnngen (det gjør de jo aldri...)?? Håper noen kan svare?
Mille** Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Jeg pleier ikke det. Nevner at jeg har familie/barn eneste. )
La Perla Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 Ja, jeg tror jeg dropper det. Thanx.
___ Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Kommer ann på stillingen tror jeg. Om du søker deg til SFO og har snekkring som hobby ville jeg nok valgt å fortelle det. Det vil være ting det er mulig å utnytte i jobben. Om du spiller aktivt fotball og søker en sentralbordjobb ville jeg ikke nevnt det med tanke på at du vil ha minimal nytte av det på jobben og ha fare for fravær pga skader.
La Perla Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 Hva med et lite bilde øverst i CVen. Er det veldig teit?
rødhette* Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Jeg brukte en mal til cven min, som jeg fant på nett (dinside.no eller aftenposten.no, mener jeg å huske). Der hadde de med interesser som et punkt, så jeg har alltid hatt det selv. Synes det er greit å ha med bittelitt, bare nevne noen få punkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå