vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 jeg har ikke opparbeidet meg foreldrepenger siden jeg har gått på skole dette året, så får utbetalt engangsstønad. men de sier da at BF ikke har krav på 6 uker pappaperm... stemmer dette altså? det er jo fryktelig trist at det skal gå utover BF at jeg har studert da... eneste han får er 2 uker rett etter fødsel...
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Det stemmer nok det ja, trist er det og helt idiotisk at far ikke har mulighet til nå opparbeide seg egen rett til permisjon.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 uff da... får jo skikkelig dårlig samvittighet på hans vegne... han jobber jo fullt og er sjef så hvorfor skulle jeg ødelegge det fordi jeg studerte liksom... arg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå