Gå til innhold

hvor lenge ville dere ha ventet..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

med å introdusere barna i ny kjæresten?

slutt med bf for 10 mnd siden. bf introduserte nydama si med en gang(han dro).

jeg traff min nye for 2 mnd siden, å vi har det såå skjønt sammen:)) men er så usikker på når det er "riktig! å la de treffe han..

er det for tidlig? hmm ikke enkelt dette!!

blir glad for alle synspunkt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en personlig regel på et halvt år. Da vet man litt mer om vedkommende og om dette er noe som kan vare lenge.

Skrevet

møter barna aldri menn som venner? Jeg har aldri skjønt det med å vente så og så lenge før man introduserer noen. Poenget er vel bare å holde fingrene unna og opptre som venner til å begynne med, så kan de møtes nesten med en gang. Vanskelig å vite om man kan satse før man ser hvordan barn(a) og den nye kommer over ens også.

Skrevet

ja,han har møtt de 1 gang,som en venn da:) var bare på kaffebeøk:)

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Hvor møter man den nye spør jeg heller! :-) Var ikke lange tiden for noen av dere...

Men kjærligheten kommer når den kommer. Ikke tenk så mye på det om det føles riktig! :)

Masse lykke til videre! ;:)

Skrevet

Ser ikke noe galt i at barna får møte den nye mannen tidlig, så lenge han blir presentert som en venn. Når dere vet at forholdet funker og er sikker på at dette er noe dere vil satse på, synes jeg det er mer riktig og presentere som en kjæreste. Gjerne med en litt glidende overgang.. Finnes ingen fasit for dette, men tenk på at barna dine skal føle at situasjonen er ålreit og at de fremdeles er det viktigste for deg :) Lykke til og gratulerer med ny kjæreste!

Gjest marie-s
Skrevet

Jeg stusser også litt på det der. Det eneste jeg synes er greit er å møte noen alene uten barn slik at vi kan bli litt kjent uten at sønnen min hopper rundt oss. Men nå har jeg en gang en god del venner som er menn og dermed er sønnen min vandt til å se at jeg har besøk av menn også jeg ser ikke noe problem med det, det skjer jo ikke noe. Og skulle jeg fått meg kjæreste så ville jeg bare sørget for at vi lot være å sitte å kline foran guttungen de første gangene de møttes.

Skrevet

Ser mange her sier man kan presentere som venn. Ja er enig med den, men barnet knytter seg uansett til det mennske i mer elel rmindre grad. og om det ikke skulel gå likevel mellom dere så er jo den vennen borte. Men det er nå min mening.

Jeg mener når man har barn at man skal ha en innstilling om at jeg ønsker å dele resten av livet med dette menneske, utifra grunidge vurderinger før man lar barna treffe dem . man skal vær epretty pretty sure med andre ord

Skrevet

Jeg syns det har mye å si hvor gamle barna er også jeg da...

Sønnen min møtte kjæresten min nesten med en gang. Han var da16 mnd eller slikt. Jeg mener at ingen vil ha sjangs til å lære å kjenne meg uten å lære seg å kjenne min sønn da han er en såpass stpr del av livet mitt. Jeg har også liten mulighet for avlastning utenom samværet med far, og vi ville tilbringe mer tid sammen enn som så...

Det gikk kjempefint, og idag er vi en liten familie, og sambo er mer omsorgsfull for sønnen min enn barnefar noen gang har vært...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...