Trine_80 Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Er det så at vi starter med dette når vir har vært på 6-ukers kontroll hos legen, eller vente til mensen har kommet tilbake?
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Cerazette fikk jeg begynne med før mensen kom igjen.. Så den begynte jeg med etter 6 ukers kontrollen, skal gå på den frem til jeg kan få satt inn spiral ( 3 mnd etter fødsel)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå