Bring_it_on!!:)) Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 http://dt.no/article/20080403/NYHET/868068938/1099/NYHET Mini klarer lett og få opp hoveddøren.. Jeg låser den hver natt.., men har sett flere ganger på dagen at han lett vrir om og lukker opp døren.. jeg har trappegrind.., men den får han lett opp.. Mini er 2.5 år.. Kan jo ikke bruke hengelås på døren heller.. Håper noe sånt aldri skjer meg.., stakars foreldre..
*dum&deiLig*™ Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Har ikke lest artikkelen, men sikkerhetslenke er en god ting;o)
Sjefsmegga Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Huff, sånt kan skje alle, gla vi bor i et eldre hus med treige dører som hyler og skriker hver gang noen prøver å åpne dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå