Gå til innhold

Dette er min store skrekk....


Anbefalte innlegg

Skrevet

http://dt.no/article/20080403/NYHET/868068938/1099/NYHET

 

Mini klarer lett og få opp hoveddøren.. Jeg låser den hver natt.., men har sett flere ganger på dagen at han lett vrir om og lukker opp døren.. jeg har trappegrind.., men den får han lett opp.. Mini er 2.5 år..

 

Kan jo ikke bruke hengelås på døren heller.. Håper noe sånt aldri skjer meg.., stakars foreldre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lest artikkelen, men sikkerhetslenke er en god ting;o)

Skrevet

Huff, sånt kan skje alle, gla vi bor i et eldre hus med treige dører som hyler og skriker hver gang noen prøver å åpne dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...