christinajentå "høygravid" Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Hvilken beskjed fikk dere ang kvalitet og deling ved innsetting? eg hadde et 5-delt og 4-delt ved innsetting i stim.syklus (frys). Hva har dere andre hatt??
proppeloppen Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Egentlig litt forskjellig. Det kommer an på hvilken dag du får eggene tilbake. Mine har ligget på 4-delt og 6-delt på dag 3 etter uttak (inkl uttaksdagen)..... Lykke til - du skal se dette er starten på et lite nurk. Det ble det på meg....!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Mine var 4 delt og 6 delt etter to dag etter uttak.. Mine 3 første forsøk i danmark setter de inn etter 3 dager og da var de 4-6-8 delt.... Alt på fersk forsøk
* vannmamma * Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Første gang satte jeg et 3- og et 2-delt egg inn 2 dager etter uttak. Resultatet er tulla mi på 2,5. Hadde deretter flere mislykkede forsøk med 3- og 4-delte. På det fjerde forsøket ble det igjen satt inn et 3- og et 2-delt egg 2 dager etter uttak, og jeg hadde ingen forhåpninger. Nå er jeg imidlertid 19+2 med tvillinger og et bevis på at man til og med kan lykkes med egg med redusert kvalitet. Lykke til med rugingen!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Oioi dette er jo kjempebra.. også begge gangene.. Grattis )
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 et spm til alle som har vært gjennom det: hva er "kvalitet" da, er det jo mer eggene har delt seg, jo verre? hva er det beste man kan oppnå?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Mine har stort sett vært 4-delt, men det har vært få befruktede egg og de har hatt en del fragmentering. Ble like vel gravid på 5. forsøk, men mistet i SA (5+5). Lykke til med rugingen!
MK73 Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 At eggene er mangedelte er bra, for det betyr at de er godt igang med å utvikle seg. Hvor mange ganger cellene har delt seg er avhengig av kvalitet, omgivelser, hvor lenge det er siden befruktning etc etc etc
Abelone76 Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 Ved 1. icsi ble det satt inn to egg som var 2-delt, og "ikke optimal kvalitet" som legen sa. Ble ikke gravid. Ved 2. forsøk satte de inn et 2-delt og et som var på vei til å dele seg til 3. Legen sa at det var pene egg. Og nå er jeg gravid:-)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå