Gå til innhold

hvordan har kvaliteten på eggene dere har satt inn vært?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken beskjed fikk dere ang kvalitet og deling ved innsetting? eg hadde et 5-delt og 4-delt ved innsetting i stim.syklus (frys). Hva har dere andre hatt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig litt forskjellig. Det kommer an på hvilken dag du får eggene tilbake. Mine har ligget på 4-delt og 6-delt på dag 3 etter uttak (inkl uttaksdagen).....

Lykke til - du skal se dette er starten på et lite nurk. Det ble det på meg....!!

Skrevet

Mine var 4 delt og 6 delt etter to dag etter uttak.. Mine 3 første forsøk i danmark setter de inn etter 3 dager og da var de 4-6-8 delt....

Alt på fersk forsøk

Skrevet

Første gang satte jeg et 3- og et 2-delt egg inn 2 dager etter uttak. Resultatet er tulla mi på 2,5. Hadde deretter flere mislykkede forsøk med 3- og 4-delte. På det fjerde forsøket ble det igjen satt inn et 3- og et 2-delt egg 2 dager etter uttak, og jeg hadde ingen forhåpninger. Nå er jeg imidlertid 19+2 med tvillinger og et bevis på at man til og med kan lykkes med egg med redusert kvalitet.

Lykke til med rugingen!!

Skrevet

Oioi dette er jo kjempebra.. også begge gangene..

Grattis :o)

Skrevet

et spm til alle som har vært gjennom det: hva er "kvalitet" da, er det jo mer eggene har delt seg, jo verre? hva er det beste man kan oppnå?

Skrevet

Mine har stort sett vært 4-delt, men det har vært få befruktede egg og de har hatt en del fragmentering. Ble like vel gravid på 5. forsøk, men mistet i SA (5+5).

Lykke til med rugingen!

Skrevet

At eggene er mangedelte er bra, for det betyr at de er godt igang med å utvikle seg. Hvor mange ganger cellene har delt seg er avhengig av kvalitet, omgivelser, hvor lenge det er siden befruktning etc etc etc

Skrevet

Ved 1. icsi ble det satt inn to egg som var 2-delt, og "ikke optimal kvalitet" som legen sa. Ble ikke gravid.

Ved 2. forsøk satte de inn et 2-delt og et som var på vei til å dele seg til 3. Legen sa at det var pene egg. Og nå er jeg gravid:-)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...