Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Vil gå tur med meg og holde meg i hånden, holde rundt meg uten grunn, ta meg med på spontane opplevelser, kjøpe blomster til meg uten grunn, beundrer meg, lager middag en gang i blant og rydder opp de sure sokkene som ligger under bordet, fjerner skjeggstubbene fra vasken etter å ha barbert seg, kommer hjem fra jobb og kompiser før jeg har lagt meg og som vet at vi har en støvsuger (ja det har vi!). Grrrr
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Menn er menn Mye kan prates om og gjøres noe med, men disse skjeggstubbene på vasken er det vanskeligere med. Samme med tomme doruller:)
☆lieela Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Hehe, jeg har en mann som HI her beskriver...er tydeligvis heldig da! Men han har derimot ikke forstått "tom dorull situasjonen" som anonym 15:25 nevner... f*** og!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Hva med klærne som ligger på badegulvet når skittentøyskorga er 30 cm unna.
Ikkelektuell Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Sorry, han er opptatt. Er du rik, forresten? Mulig vi kan få til en ordning.
Miss Misantrop Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Amen. Men i mitt tilfelle har jeg en tendens til å finne meg partnere som er pinelig ryddige og løper rundt med vaskekluten. Veldig fustrerende.
☆lieela Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Anonym 15:29 Iiiiiiiiik, skyldig!!! Kanskje han ikke er så bra som jeg trodde...
-loui- Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Jeg kommer hjem til nyvasket hus og middag innimellom, han vasker alt av klær. Men har ikke skjønt at maten kan settes inn i kjøleskapet etter han har smurt seg matpakke... Men jeg klager ikke, han er perfekt.. Fikk en bukett roser sist lørdag.. aahh.. smelte, smelte...
Miniogmy Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 hihihih.. føler meg litt skyldig her.. har en mann som støvsuger, og gjør det med glans, men sokker ligger på gulvet, bæsjerenne vaskes ikke vekk, skjeggstubber i vasken, brusboksene blir bare halvveis oppdrukket, og arbeidsklærne ligger på gulvet.. jeg rydder bort, og han hjelper meg.. han er en engel ellers da.. rydder inn etter maten, og passer på at jeg gjør det, lager mat nå og da, gir meg fine gaver og viser at han er glad i meg.. dessuten har han nesten nettopp flyttet hjemmefra, så må nok ha littebitte hustrening :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå