Gå til innhold

Jeg vil ha en trille som....


Anbefalte innlegg

Skrevet

... tar liten plass, men har god plass til ungen inni

... har full liggestilling

... er behagelig både å trille (ikke bare på asfalt, men litt på grus også) og for mini å sitte/ligge/sove i

... har sånn titteluke i taket

... ikke koster masse penger

 

Noen som kan anbefale en??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Peg Perego Pliko P3 (sånn ca...;-)) oppfyller mange av kravene din, den blir liten når man slår den sammen, men har god plass til babyen i. Den har full liggestilling og titteluke i taket. Tror det er vanskelig å finne triller som er veldig gode på grus fordi de som regel har harde hjul og ikke gummihjul eller lufthjul, men fordel med denne er at den har større hjul enn mange andre. Vi trillet med den på stranda i Thailand (dro den på bakhjulene i løs sand). Man kan også åpne en glidlås i kalesjen og vippe den over sånn at den kommer foran babyen hvis man får sola forfra, det brukte vi også mye i thailand.

 

Den eneste ulempen jeg finner på denne trilla er prisen... Den koster 2795kr til fullpris, men hvis det ikke haster å kjøpe den, så kan dere følge med på om den kommer på tilbud. Vi kjøpte den på fru Lyng like etter nyttår og fikk 30% avslag.

Skrevet

Teutonia Timmy - gjerne brukt. De har noen på Finn som e temmelig nye.

Skrevet

Jeg har Carena easy, og den oppfyller alle kravene utenom titteluken i taket! Ellers ville jeg testet ut MacLaren-trillene (skrives det slik??) Hørt mye bra om de!

 

Men på grus ville vel en vogn vært litt bedre....?

Skrevet

Maclaren Techno XT er bra og har de kriteriene du nevnte, men som en sa over så er det jo harde gummihjul på alle disse trillene. Jeg synes likevel denne var god å trille. Men tror nok den koster ca 2700 i Norge. Best å kjøpe den i utlandet hvis dere har sjansen, betalte 1400 i England.

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen:) Skal sjekke ut alle tipsene og se hva vi ender opp med. Synes det er vanskelig å velge, for etter å ha lest testene på forbrukerportalen eller hva det heter, så var det så mange triller som liksom ikke scoret høyt på comfort for barnet og det er jo litt synd... Skal jo være godt for mini å sitte osv..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...