3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 ... tar liten plass, men har god plass til ungen inni ... har full liggestilling ... er behagelig både å trille (ikke bare på asfalt, men litt på grus også) og for mini å sitte/ligge/sove i ... har sånn titteluke i taket ... ikke koster masse penger Noen som kan anbefale en??
mamman til to gutter Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Peg Perego Pliko P3 (sånn ca...;-)) oppfyller mange av kravene din, den blir liten når man slår den sammen, men har god plass til babyen i. Den har full liggestilling og titteluke i taket. Tror det er vanskelig å finne triller som er veldig gode på grus fordi de som regel har harde hjul og ikke gummihjul eller lufthjul, men fordel med denne er at den har større hjul enn mange andre. Vi trillet med den på stranda i Thailand (dro den på bakhjulene i løs sand). Man kan også åpne en glidlås i kalesjen og vippe den over sånn at den kommer foran babyen hvis man får sola forfra, det brukte vi også mye i thailand. Den eneste ulempen jeg finner på denne trilla er prisen... Den koster 2795kr til fullpris, men hvis det ikke haster å kjøpe den, så kan dere følge med på om den kommer på tilbud. Vi kjøpte den på fru Lyng like etter nyttår og fikk 30% avslag.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Teutonia Timmy - gjerne brukt. De har noen på Finn som e temmelig nye.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Peg perego pliko så veldig fine ut (jeg skal ha en sånn) - her er side med bilder av vognene http://www.pegperego.com/page.php?sid=f074adddd1c79307ebe109218737977e&pageid=IJVNL001&idf=04&cl=N ellers kan du gå på frulyng.no men der er ikke bilder av vognene
Mor di! Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Jeg har Carena easy, og den oppfyller alle kravene utenom titteluken i taket! Ellers ville jeg testet ut MacLaren-trillene (skrives det slik??) Hørt mye bra om de! Men på grus ville vel en vogn vært litt bedre....?
MathildeC Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Maclaren Techno XT er bra og har de kriteriene du nevnte, men som en sa over så er det jo harde gummihjul på alle disse trillene. Jeg synes likevel denne var god å trille. Men tror nok den koster ca 2700 i Norge. Best å kjøpe den i utlandet hvis dere har sjansen, betalte 1400 i England.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 3. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2008 Tusen takk for svar alle sammen:) Skal sjekke ut alle tipsene og se hva vi ender opp med. Synes det er vanskelig å velge, for etter å ha lest testene på forbrukerportalen eller hva det heter, så var det så mange triller som liksom ikke scoret høyt på comfort for barnet og det er jo litt synd... Skal jo være godt for mini å sitte osv..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå