blirjegsnartmamma Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Noen som har noen gode forslag idag? Har litt dårlig tid mellom jobb og neste aktivitet, men vil jo gjerne lage noe godt til meg og mannen likevel Anyone?
konemor med gutt+spire:) Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 jeg tenke på spaghetti i dag det er lett og godt men nå er jeg veldig usikker for er så himla sulten å da får jeg lyst på så mye at ingen ting frister...hehe
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Orker ikke lage middag i dag så blir speilegg på brødskive eller eggerøre, vært så plaga med kynnere siden jeg leverte i bhg i dag tidlig og vondt i bekkenet av og stå og gå så da blir det fort og enkelt i dag.. Om ikke sambo finner ut at han skal bestille mat så slipper jeg lage noe :-P
stinky-monkey Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Vi skal ha kalkun/kylling-pølser med potetstappe og brun saus :-) Nam, nam.. He, he.. Høres kanskje ikke så fristende ut, men det er hvertfall kjappt å lage ;-)
Mrs. icsi og småen Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Jeg har lyst på tagliatelle med hvit saus og bacon på.. Men så gidder jeg ikke reise ut for å kjøpe bacon og hvit saus. (enda) - noen som vet om det finnes sånn ferdiglaget carbonara-saus noe sted? Posesausene er ikke så gode synes jeg...
marien - FØDEKLAR! Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Seibiff med masse løk, remulade, poteter og gulerøtter her:)
blirjegsnartmamma Skrevet 3. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2008 ååå spaghetti høres godt ut.. Det blir det nok Visste at dere flinke, flotte damer kunne hjelpe!!
Gullklumpen! Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 Jeg skal lage hjemmelaget pizza! Mmmm.....
bullebull&gullegull Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 Her ser det ut som om det blir tomatsuppe med egg og brød til )
-loui- Skrevet 3. april 2008 #13 Skrevet 3. april 2008 Cabonara lager du like enkelt selv.., til 3 pers ca 3 dl fløte helles oppi nykokt tagiatelle og så rører du i 3 eggeplommer da fløten har kokt inn litt.., ha gjerne parmesan i sausen og smak til med nykvernet pepper..., SNADDER!!!!!
<3 coccinelle Skrevet 3. april 2008 #14 Skrevet 3. april 2008 Veldig lett å lage selv. tre egg og tre dl fløte (kan sikkert bruke melk) røres sammen til det nesten koker og tykner (veldig viktig at det ikke koker for da skiller det seg) Ha i litt salt og pepper. Helles så over den kokte pastaen. Bacon på toppen. Mmmmmmm
snart mor til 3 Skrevet 3. april 2008 #15 Skrevet 3. april 2008 ble bali kyllinggryte og ris her idag... mmm,,,
Gjest Skrevet 3. april 2008 #17 Skrevet 3. april 2008 seibiff med løk poteter gulerøtter og brun saus..mmmmmmmm:) ungene elsker d:)
*bubbs* Skrevet 3. april 2008 #19 Skrevet 3. april 2008 Jeg har laget ertesuppe, men det må jo legges i bløt dagen før da..
berta Skrevet 3. april 2008 #20 Skrevet 3. april 2008 I dag ble det stekt potetball, pølser, poteter, kålrot og bacon .. nam nam... :-)
HøstBaby <3 Elias Skrevet 3. april 2008 #21 Skrevet 3. april 2008 I dag har jeg hatt kjøttsuppe med gilde kjøttpølse oppi (oppskjært), og loff Enkelt, men veeeldig godt !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå