Willy Wonka Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Her var det jo 10 pluss idag og selv om jeg hadde lite på lillegutt inni posen var stakkars gutten (ikke svett), men altfor varm. Hadde kun strømpebukse, body og tynn jakke. Glovarm stakkar... Hva bruker dere i vogna nå??
wirre;o) Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Det var 10+ i indre østfold i dag også. Jeg tok på henne body og strømpebukse med kjole over og en ulljakke og tynn bomullslue. Og tok med dyna fra sengen hennes, i vognen. Hun satt for det meste, men var verken for kald eller for varm. Jeg har ikke hatt dun eller voksipose, men en sånn lammeskinnspose, jeg da. Og det vil bli for varmt dersom det er + grader uansett hvor lite hun har på seg nedi den.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 har solgt lammyen! bruker nå flece og ulltepper i vogna bare(oslo)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Ja, vasket og pakket bort:) Yttertøy som han leker ute i, med en dyne evt. bare et pledd over han. Idag var det ihvertfall ALTFOR varmt med dyne på han. Da hadde han ullundertøy, en tynn ulldress og en fleece-dress + sko. Kunne ikke ha pledd heller idag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå