Willy Wonka Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Her var det jo 10 pluss idag og selv om jeg hadde lite på lillegutt inni posen var stakkars gutten (ikke svett), men altfor varm. Hadde kun strømpebukse, body og tynn jakke. Glovarm stakkar... Hva bruker dere i vogna nå??
Gjest Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 neeeei, men tenkte veldig på det idag. Får se an noen dager til, det svinger jo fortsatt. BLIR DEILIG MED VÅRVÆR :-D Gleder meg til trilleturer fremover!!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Gjorde det i går. Supplerer heller med teppe etc hvis det blir kaldere igjen. Voksiposen vil jeg liksom spare til det er skikkeligkaldt...
Gjest Gul stjerne Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Nei, brukte den i dag, men knyter den ikke, bretter bare litt rundt ham. Bruker lite klær, bare hette og ikke lue, ikke votter, han er aldri kald på hendene. Leste et tips om at midt-delen kan brettes under posen når det begynner å bli varmt, Sånn at ¨man bare bruker sidene til å pakke inn. Vet ikke hvordan det fungerer, har ikke prøvd enda.
mamman til to gutter Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Har den liggende i gangen, så har ikke ryddet den bort i tilfelle mer dårlig vær, men bruker den ikke nå. I høst brukte vi bagen til vogna og da brukte jeg dyne og ullteppe til det var ca0grader, nå bruker vi sportsdelen og da er det vanskeligere med både dyne og teppe, så nå har jeg brukt posen (med litt mindre klær i) til ca5grader og da har jeg brukt bare et litt tykt ullteppe over. Alltid lurt å tenke på hva man har på seg selv og så plusse på litt fordi vi går og det gjør ikke barna og jeg tror vi hadde besvimt selv hvis vi skulle gått med tykk ull- eller boblekåpe nå.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Pakket vekk dunposen og voksiposen for en stund siden faktisk. Gutten vår er veldig varm av seg, så svetter som bare det i disse posene med mindre det er kjempe kaldt, som for eks. på vintern. Bor i Tønsberg. Han bruker sportsdel så dette gjør vi: Lammeskinn i bunnen. Han har på seg: Ull-undertøy, ullgenser, ullbokse, lue og ullsokker. Votter bruker ikke vi heller, da blir han bare sint siden han skal ha totten i munnen:-) Aldri kald på hendene heller så.. Han har dyne over seg + ullteppe om det er ekstremt kaldt. Stormtrekket bruker vi alltid. Han ligger i sportsvogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå