Gå til innhold

Etter at jeg ble mor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg blitt lei av folk som maser og tjaser, om at du skal gjøre ditt og datt.

Før jeg ble mor ungikk jeg sånne folk. Venner, onkler og tanter og sånt som sa at du skal ta deg en god utdannelse, oppnå noe her i livet osv.. Jeg brukte og høre på dem men jeg "stakk av". Det var så enkelt..

Etter at jeg ble mor kan jeg ikke unngå sånne folk, svigersøstre/mødre, tanter og venner som mener det ene og det andre. Gjør sånn med babyen, du er vel ikke vant med babyer, kjøp stasjonsvogn for det er det beste osv..

Er dritt lei, nå har jeg begynt å si ifra. I det forsiktige først, for jeg har ikke vært en person som sier i fra. Men jeg føler at jeg blir begravd i alle ditt og datt og belærende ord.

Jeg har da lært noe i mitt 25 årig liv. Jeg er ikke dum, jeg vet hvordan man lager mat, jeg vet hvordan man behandler babyen min ( Det jeg ikke vet, får jeg vite av personen jeg personlig spør, ikke alle andre), jeg vet det jeg skal vite, for å klare meg.

Jeg fatter ikke hvorfor alle skal komme med sine "de vet best", uten at jeg har vist hva jeg klarer og ikke klarer. Er dritt lei av og bli sammenlignen med samboers eldre bror og dama.(dem har fått unge samtidig som oss, men de er 30 år)

Jeg føler at jeg allerede er lettere til sinns etter at jeg begynte og si ifra.

Det var dagens utblåsning...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ja jeg vet akkurat hva du mener.. Sånn er til oss også.. Slitsomt faktisk..

Bra du sier ifra :)

Lykke til :)

Skrevet

Jeg prøver ihvertfall:) Blir bare flinkere og flinkere..

Lykke til du og..

Skrevet

Takk :)

Det er bra:) husk at for hver ting du sier ifra, jo nermere er du at det skal bli bra:) Hvis du skjønner hva jeg mener?

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...