Vesle mor Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Hva gjør man? Passer en gutt som snart er 4 år, han er VELDIG Hyper og aktiv.. Ikke snakk om å høre. Han svarer skikkelig frekt oså-.. Han drar med sønnen min på det mest utroligste også.. Og prøver å få sønnen min til å si ting han aldri har sagt før.. Eks: Jeg stod på andre siden av døren og høre han sa til sønnen min. - si idiot, si dummen, si faen... grrrr, vet ikke hva jeg skal gjør med han..Har prøvd alt (tror jeg), ingenting hjelper.. Råd tas i mot, men stort TAKK
*Minnie Mus* Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 sos han masse når han er flink og belønning for å være flink gi han timeout når han ikke klarer å oppføre seg. prøv å aktivisere han mest mulig slik at han ikke får tid til å kjede seg...
Vesle mor Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 Roser han når han flink. Time out hjelper ikke, han vil ikke sitte der han skal, også sitter han å skriker som er gærning.. Aktiviserer han så mye som mulig, men kan ikke aktivisere han hele tiden fra kl 7 til 15.30.. Er nødt til å få gjort litt annet og snakket litt med mine barn også..
*Minnie Mus* Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Er han så gal ville jeg tatt det opp med foreldrene. Hadde ikke orket å passe en unge som er så hyper.... Sønnen min er til tider også frekk og hyper, vil ikke sitte i ro når jeg setter han på gangen. Ender opp med at jeg sitter der med han noen ganger. Det er en verre straff for han enn å sitte der alene.
Vesle mor Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 Snakket faktisk med faren i dag, Han syntes det var såå deilig nå. For gutten hadde blitt så mye bedre hjemme. Han var så rolig og snill... Er kjempe sliten hver eneste dag av den gutten. og ja, alle barn, spesielt gutter kan være krevende og hypre. Men så vanskelig har jeg aldri hatt det før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå