Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 hvor mye koster ammeinnlegg? er 139 kr for bambus/bomullsinnlegg som garanterer at de ikke lekker gjennom dyrt? det er forresten 3 par i den pakken..
1, 2, 3!!! Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Synes ikke det var så dyrt. Jeg bestilte to par fra sparkjøp, hvor de kostet 49,50 paret. Disse er i 100 % ull da.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 okei, men hvor mange ammeinnlegg regner du med at du trenger? hvor mange skift?
1, 2, 3!!! Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Er ikke sikker, så starter med to. Kommer til å bruke disse engangsinnleggene i tillegg (etter tips fra tanta mi som ammer nå). Trenger jeg flere, kan jeg kjøre en tur til sparkjøp, da det ligger ca 12 min unna! =)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 ja da begynner jeg med den 3-pakningen som jeg nå kjøper;) takk for hjelp!
Smånetta 14.mai Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Det hørtes ut som en fair pris. Jeg har tre par fra sist. Bruker et par om dagen og skyller opp om natta. I begynnelsen hadde jeg engangsinnlegg i tillegg om natta for å slippe å våkne opp i en dam. Uansett hvor mye de garanterer at de ikke lekker gjennom, kan de fort gjøre det...
Andrebolleiovnen Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Jeg har kjøpt ammeinnlegg som jeg har brukt 2 pakker av... ettersom det lekker litt. Men det er ikke mye lekkasje, og så synes jeg det var dyrt med ammeinnlegg for så lite søl... Så nå har jeg brukt bomullspadder som jeg legger ved brystvorta. Gjør samme nytten og er mye rimelige:)) Ihvertfall til melka kommer skikkelig igang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå