Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Den har jeg. Jeg har bare mistet lysten på han. Jeg har faktisk lyst på sex mange ganger jeg. Men med andre mannfolk. Nå har jeg begynt å tenke på eksen min som jeg ikke har sett på 6år. Herregud, så tragisk. Skulle ønske det ikke var slik og at jeg hadde lyst på mannen min istedet. SÅ FRUSTRERENDE!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Stakkars mannen som ikke vet hvordan det ligger ann... Synd på deg også som har det slik...dømmer deg ikke...har selv mistet sexlysten min(men det på alt og alle:)
ragna Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 skaff barnevakt til barna. få dem ut av huset, deretter; kast alle klær og hemninger løp nakne rundt i huset tirr hverandre til bristepunktet ha dere i hver krinkelkrok av huset utforsk finn tilbake til punktet du innså at du elsket han
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Jeg vet så godt hvordan du har det HI. Har det akkurat slik. Men jeg drømmer ikke om andre menn. Men jeg drømmer om den tiden før han la på seg 25 kilo.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Tren sammen, hvis problemet er overvekt! Klart du ikke skal tvinge deg til å ha sex med noen du ikek elsker om det er sånn det ligger an, men herrejemini; forventer voksne damer at sexlysten og kjærligheten skal være der av seg selv? Gjør ting sammen og om den ene legger på seg er det ofte trygt å anta at begge to har godt av en joggetur...
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Jeg vet godt hvordan du har det. Jeg har så lyst på et godt knull, men orker ikke med mannen min... som har blitt feit, fått måne og holder ut tre støt. Bra jeg har Rabbit'en min!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #11 Skrevet 4. april 2008 Herreguuuuud!!! Menn!!!!!! At de ikke skjønner at de bør ta litt vare på seg selv. At de har kjerring, barn og hus, betyr ikke at de er sikre! Det er viktig å stelle seg, og ta vare på utseende for sin kjæres skyld. Lukte godt, trene litt, pusse tenna.... Noe annet mener jeg er mangel på respekt for partneren sin! Det er så mange som bare gir f liksom..... Blir så oppgitt når de ikk skjønner hva som skal til... Menn............De er så........... ja, hva skal man si.........enkle på en måte.........
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #12 Skrevet 4. april 2008 Me too!!! Deilig med en bløtfet, dissende mage ja...:-(
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 4. april 2008 #13 Skrevet 4. april 2008 Menn..............ja.........de..........er...............så............ja...................driiiiiiiiiit...............deilige...........jeg..................bare..........elsker...............dem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hold kjeft, dere har selv valgt dem!!!!!!!!!!!! JA; DA DE VAR 25 KG LETTERE... so what, dere bor meg dem fortsatt, dere har altså fortsatt valgt dem. Mye kan veie opp for en dissende mage.... Men glad jeg slipper den ja. ;P
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #14 Skrevet 4. april 2008 Æh......Ja, du er glad du slipper en dissende mage. Hva om mannen din hadde fått det? Hadde du vært like stor i kjeften da??
KaMa Skrevet 5. april 2008 #15 Skrevet 5. april 2008 Pussig at det er helt legitimt å ikke ville ha mannen sin når han har lagt på seg. Hadde det vært en mann som skrev at han ikke fikset å ha sex med kjæresten sin fordi hun hadde lagt på seg og fått en dissende mage, så hadde fyren endt opp med skuddpremie som overfladisk og lite forståelsesfull. Mennesker forandrer seg, kropper forandrer seg og man blir eldre. Kropslig forfall er en del av å eldes. Manglende tenning har ikke så mye med kropp å gjøre som alt det andre. Sex har ikke med kropp å gjøre. Men kanskje det har å gjøre med hva som ligger til bunn for at folk legger på seg og forfaller. Ofte er det et tegn på mistrivsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå