SaDa Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Jeg har regnet inn klær til brudepika i budsjettet, var og kikket på i en butikk i byen og fant en fin. Tenkte jeg kunne ringe svigerinna mi, så jeg kunne få låne med niesa mi for å prøve. Men da sa hu at hu skulle reise ned og se på kjole selv og at hu betalte for kjolen selv.. Ble helt satt ut jeg.. Fikk liksom ikke sakt noe. Syns siden jeg vil være med å bestemme hva slags kjole så er det jo mest riktig at jeg betaler kjole. Hvordan gjør dere det?
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Vi betaler for kjole til brudepiken mens foreldrene til barna betaler for dress til brudesvennen.
SaDa Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 Hmm.. Brudesvennene er våre barn, så klærne dems betaler vi uansett:) Syntes det er litt ekkelt å ha spurt om hu vil være brudepike og så betaler de klærne selv. Nevnte dette for svigermor og en annen svigerinne. Får få gubben til å ta seg en prat med søstra si trur jeg:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Vi kjøpte kjole til niesa vår som skulle vært brudepike..
Isdronningen Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Vi også betaler for brudepikenes kjoler. Den ene er datteren våres og den andre har vi lånt.. (datteren til et vennepar, venninna til vesla). Synes det blir feil at vi først spør om vi kan låne jenta som brudepike, for så å be om betaling til kjolen.. Nei, i mine ører blir det helt feil. kjolene betaler selvfølgelig vi.
SaDa Skrevet 3. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2008 Er akkurat det jeg også mener. At det blir feil at de betaler for kjolen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå