JegOgGullet Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 skal kjøpe regnutstyr til datteren min på snart ett år. lurer på hvilket merke dere bruker og hvor mye dere måtte gi for det? er så mye forskjellig rundt omkring..
Gjest Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Her har vi så langt prøvd ut: Reflex, Helly Hansen, Barnas Hus, Kaphal, Lindex og Cubus sine regntøy og for å være ærlig så synes jeg ikke det er noen forskjell i hvor våt elelr tørr de blir etter en dag ute i ruskevær, men jeg liker godt Reflex sitt fordi det er ganske mykt og billig (ca 300 kr for hele settet).
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Vi ha prøvd HH, reflex, fra Catch.. Nå ha vi reflex og Catch, merker ingen stor forskjell på de to jeg iallfall..
temine Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Hadde Lindex og Helly Hansen i fjor. I år har vi Reflex. Fungerer like fint alle tre ser det ut til. Helly Hansen var litt stivere bare, ser for meg det er mer slitesterkt for litt større barn. Kjøpte to reflex-sett nå til 199 kr pr sett. Ett i str 98 og ett til høsten i 104. Så var det unnagjort:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Reflex bruker vi nå Har prøvd polarn o.pyret sin også, og de kan vel sammenlignes, om du ser bort fra prisen. Har noe jalla-tøy fra sparkjøp også, noe tynnere, men holder fuktigheten ute. Kjøpt for og bruke hjemme, og til ekstraskift i bhg.
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Har troll som jeg er veldig fornøyd med.
JegOgGullet Skrevet 3. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2008 takk for svar:) Så det var noen regnsett på barnas hus nå, men husker ikke merker. 199kr var jo ikke dyrt for ett reflex sett da, trodde det var dyrere.
temine Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Var tilbud på mørkegrønt og turkis...vet ikke om det er fjorårets modeller eller ei, men det bryr ikke jeg meg så hardt om:) Hadde det på reflex-butikkene i trondheim i alle fall.
Koseklompen Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Har et sett fra Spar Kjøp. Fin og grei og vesla er tørr. Og så har jeg et sett fra Europris, men den er litt for stor, så det blir bare med den ene for øyeblikket. Fungerer fint..
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 reflex sitt og er veldig fornøyd:o)
Gjest 2barnsmor:) Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 Barn og Leker sitt fra SPORTMANN. Kjempefint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå