Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 At far drikker lønningspils hver fredag?Vi har en meget aktiv sønn på 5 mnd. Jeg skal ikke være snerpete, en gang i blant er selvfølgelig greit.Men ikke hver fredag..
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Jeg hadde ikke godtatt hvis han dro ut HVER fredag. Som du sier, en gang i blant er ok.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Ikke hver fredag nei! Hadde han godtatt at du hadde gjort det?
Hildemor fra vest Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Nei det er ikke greit..Så lenge du ikke synes det er greit er det ikke greit. Samboeren min ville aldri i sin villeste fantasi tenkt på å gjøre det engang. Har selv alt for god erfaring med helgedrankere så ville satt foten ned først som sist..Er ikke avholds menneske men mener at man skal ta seg av familien å være edru når man er hjemme..En gang i blandt kan dere få barnevakt å gå ut sammen eller hver for dere hvis du synes det er greit;-)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 En gang i blant er helt greit......men hver fredag...nei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå