Gjest Sekretøsa Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 åååååå, det var digg!!! Var sikker på at jeg kom til og få en MEGAsmell! Men neida... "til gode"... :D
Gjest Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 *argh* blir ikke mindre utålmodig og spent av alle disse "jippi jeg har fått igjen på skatten" innleggene *snufs*. Og jeg som er så nysgjerrigper da gett! *blærk*.. Men for all del, grattis til deg. Deilig med nesten 10.000 kr. rett i lomma :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Jeg ble så skuffa når jeg henta posten, for de har tydeligvis slutta og sende de i disse ruvende svære grå konvoluttene, så jeg satte meg for og spise resten av maten, mens jeg sa til sambo "nei, det er bare et eller annet fra skatteetaten"...*blondie* Takk takk Ble trekt minimalt skatt i fjor, 3800, av 48 000 (fra ene arb.giver), så jeg trodde jeg kom til og mye mye minus... hehe DEILIG!!!!! Nå kan jeg reise til syden med god samvittighet
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Hvor fikk du se det? Eller er du så heldig som fikk i posten i dag ;O)
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Fikk i posten Sambo fikk ikke, men vi fikk ikke samme dag i fjor heller, så det var ikke overasskende
Mockanin Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Så utrolig bra... Jeg forventer å få den summen i baksmell. Var det jeg fikk i fjord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå