nina__86 Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 babyen synker på slutten av graviditeten når det nærm seg fødsel? noen som vet?
Venezia 1 Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Hos meg har det ligget konstant på samme tall i flere uker. Jeg er over termin nå.
nina__86 Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 okei, for noen som har fått beskjed av jordmoren sin at det er normalt at hjerteslagene synker litt på slutten når det nærmerseg fødsel.
mastermind Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 er i uke 38 nå, og det hadde sunket litt sist jeg var hos jordmor, men tror jeg kommer til å gå tiden min og vel så det. tror ikke det har noe å si. skal visst finnes så mange tegn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå