Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 noen som har en god, der den gjerne ikke er i det dyreste laget?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Her har jeg handlet mye :-) www.dotedot.com
lillepixie Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 krusedull.net for eksempel.. er masse linker på den siden også. for å lære mer om bæring sjekk ut tettinntil.no:)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Sjekk ut www.tettinntil.no der finner du mange linker til forskjellige sider som selger ulike typer bæresjal.. Dessuten er det en egen "kjøp-salg" side hvor du kan få kjøpt noe brukt! Lykke til! )
Puselure Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Linken er tettinntil.com:) Da skal du komme inn;)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Her handlet jeg mitt: www.sleepywrap.com Inkl porto kom det på ca 270 kr og sjalet kostet under 200kr og da blir det ikke tollavgift. Det tok ca en uke fra jeg bestilte til sjalet kom i posten.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Er det ingen butikker som har sjal? Må de kjøpes på internett? Har lyst å prøve noen før jeg kjøper
benteeli Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Hvordan var sjalet fra sleepywrap? Jeg har sett litt på mobywrap, men interessant at dette var litt billigere da. Nå tenkte jeg engentlig å kjøpe til venninnen min også, men da blir det vel plutselig toll på pakken... eller jeg må kjøpe to ganger og betale porto.
kaksja Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 du kan gå inn på barnvedhjertet.no, der er det sånn bæreside der du kan få masse tips og finne steder der du kjøper bæreting! de har sånne "bæretreff" der kan man få prøvd mange forskjellige bæreseler!! kjempe fint nettsted:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå