Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Tenkte jeg skulle se om det var mulig å spare noen kroner på å bestille fra utlandet, gjerne USA. Noe som vet om noen bra sider med godt utvalg? Takk!
MurielAmanda Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 skiphop.com. Har ikke bestilt selv, men de har i allefall utvalget...
Thea-81 Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Jeg bestilte fra www.kiwikidsgear.com - kjøpte den doble (venter tvillinger) og kostet halvparten av hva den koster i Norge/Sverige. 2 uker så var den her!
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Er det stelleveskene dere kjøper der? Hvordan er den doble? Finner den ikke på kiwikids, men på skiphop..men der koster den mer:p
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 www.alexi.no er norsk side som har god service og leverer raskt.
Kompani Orheim Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Men når du kjøpte den der - måtte du fortolle den når den kom til Norge da? Prisen er jo betraktelig lavere enn på Alexi feks, så jeg lurte på om jeg skulle slå til der!
*tybber* Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Jeg har også bestilt på www.kiwikidsgear.com og er kjempe fornøyd. Måtte ikke betale noe toll nei, så det kom på rett under 500,- tilsammen! )
Thea-81 Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Her er den doble: http://www.kiwikidsgear.com/product/DUO-DOUBLE/Skip_Hop_duo_Double_Canvas_Diaper_Bag.html Måtte ikke fortolle noenting og er veldig fornøyd (selv om den ikke er tatt i bruk enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå