mamma:-) Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 kan noen anbefale et hotell sentralt i Gøteborg? skal på ferie dit til sommeren med barna:-)
It's all about me Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Gothic Tower. Er litt usikker på skrivemåten desverre.... Knallfint hotell, ligger rett ved Liseberg, men restauranten er skikkelig klasse, en slik man stivpynter seg og sitter rett i ryggen for å spise ved. Men knallgod mat da, he he. Mulig de har flere enn en så det ikke bare er den.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Liseberg heden hotell, alltid bodd der når vi har vært i Gøteborg:) Ligger i gåavstand til alt, det er en liten lekeplass ved siden og av mini golf:)
mamma:-) Skrevet 3. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2008 takk for tips! Tar gjerne imot FLERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå