Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 gleder meg til permisjonen og til samboer kommer hjem igjen:) han jobber ute, og er tilbake om 3 uker. permisjonen starter om 2 uker.så da har vi forhåpentiligvis 2 uker å handle utstyr og klær igjen:) blir kooooos:) altså 35 uker på vei nå
mai mammaen til to Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 det kommer til å blir kjempe kjekt.. jeg er blitt sykemeldt nå så jeg har jo pemisjon.. skikkelig hærlig å bare slappe av.... har begynt så vidt å gjøre klart til babyen skal komme ... gleder meg masse nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå