Gå til innhold

Vondt i magen, og magen begynner å bli større.....


Siilljjee

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:) Er det flere som har takvise smerter i magen?? Er 10+5 nå og kjenner av og til at det tydelig er noe som strekker på seg der nede... Snakket med gynekolog om det når jeg var på privat ultralyd i uke 9 og hun sa det var limora som strekker seg, samt at det kan være cyster på eggstokkene som gjør det... Hmmm... Begynner dere å få mage da? Første gangen jeg er gravid, hadde ikke særlig mage fra før, men merker faktisk allerede at de strammeste dongeribuksene strammer noe vanvitti;) hva med dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 13, og har fått en liten kul på magen. Har ikke direkte smerter, men en del ubehag. Kjenner at det strammer seg, og har en slags tyngdefølelse langt nede..spesielt hvis jeg går mye eller står oppreist. Klarer ikke og bruke dongeribuksene mine lenger jeg heller;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også.... er 11+5 på vei og har en sånn rar "stølhet" og strekninger i magen når jeg strekker meg. Og noen andre rare følelser helt nederst... ikke direkte vondt her heller men litt ubehagelig...

 

Kjøpte mine første gravidbukser i dag- jippi! De var faktisk veldig fine og deilig å ikke ha stramme lenger. Alle er for trange over magen nå og den står rett ut- spesielt på kvelden. Så går den seg litt inn til morgenene igjen... pussig følelse... og egentlig bare følelse at jeg er småfeit... hehe:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 15 uker på vei og jeg er veldig tynn, men har begynt å få litt mage, og gått opp en bukse størrelse. Så de største buksene jeg har begynner å bli veeldig trange =) Jeg har kjent mye smerter i magen. Jeg sluttet å røyke når jeg fikk positiv test og dermed begynte jeg å spise så voldsomt mye i forhold til før. Da hadde jeg skikkelige luftsmerter flere netter. Det var grusomt vondt. Men etter jeg begynte å spise normalt igjen har jeg hatt en periode uten vondt. Men nå for for ca en uke siden og frem til nå har jeg kjent en del smerter. Ikke til å dø av, men en del smerter nede i magen og ned mot underlivet. Tror dette bare er livmoren som strekker på seg som du sier. Er jo endel som skjer der nede nå =)) Dette er også første gangen min.... spennende dette her =))

 

kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart 12 uker på vei, og har merket litt ubehag en stund. Er vel som dere andre sier at livmora strekker seg, samtidig som at båndene som holder den på plass også strekker seg... Og så var det disse luftsmertene da... Huff... Så lenge eg er flink å spise mye fiber og drikke mye vann så går det noenlunde greit... Men slurver eg så er det verre... Har hatt sånne skikkelig stikkende smerter i magen, men vet at dette er oppe i tarmene og ikke nede hos barna heldigvis... Kommer seg bare eg får lagt litt press på og presset ut litt luft... Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...