Gå til innhold

Plagsomme kynnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt var d den tredje natten jeg blir vekket av mange plagsomme kynnere. I følge jordmor har hodet festet seg. Jeg er i svangerskapsuke 36 og dette er førstefødte. Flere som har erfaringer med d samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det oxo sånn...og hadde det med første oxo...nå er det vel 23 dager til tremin og jeg har vonde kynnere om kvelden sånn i 19 tiden og ett par timer og våkner ofte om natten med ganske så harde kynnere....skal være helt normalt og det er en fin prosess som kroppen har startet,jordmor har for meg bekreftet mammas teori, at det gir fine og korte fødsler for da har kroppen min alt vent seg til rytmen og styrket musklene! jeg hadde en flott fødsel sist...6 timer fra jeg kjente det ikke var vonde kynnere til vesle jenta mi var ute:)

bare pust dypt og sakte og prøv å slappe av når kynnerne kommer...det gjør jeg....og riene de kjenner man når kommer for de er andeledes enn kynnere,jeg kjente hvertfall det med føste og da hadde jeg INGEN anelse hva jeg skulle forvente meg!

Skrevet

jeg har også begynt å få litt av dette nå. skikkelig vondt. Gikk krokete rundt på gulvet i hele går kveld.. er bare i uke 33. så de siste 8 ukene kan bli lange om dette skal fortsette.

Skrevet

Glemte å si at jeg fikk tips av jordmor om å stå på alle fire mens de er som verst....jeg vet ikke om det funker så bra på meg men...litt kansje..men det kan jo funke bedre på noen enn på andre!!!

ikke farlig å prøve.....

Skrevet

Hei

Eg har kynnere heile dagen! Har 17 dager igjen te termin, og har merr kynnere enn ikkje (føles iallefall sånn). Det sitte i ca et minutt om gangen, og komme VELDIG ofte!!! Har hatt det sånn i litt merr enn ei uga nå... Begynne å bli ganske lei det, kan du sei, for eg blir heilt hemma når de kicke inn. Må stoppe heilt opp med det eg holde på med, og bare venta te de går øve....

Satse på at babyen komme snart =)

Skrevet

blir også plaget med kynnere.. hadde de ganske ofte, men så forsvant de i noen dager.. og i går kveld måtte jeg legge meg ned igjen for da begynte de å plage meg.. og de varte i hele natt.. følte for å ikke dra på jobben da.. og rett hadde jeg.. de plaget meg i hele dag! Fint at kroppen forbereder seg.. men de trenger ikke å komme så ofte =P

MEN jeg leste at hvis man forandrer stilling så forsvinner de som oftest.. det prøvde jeg da.. men det gikk ikke over.. kanskje det var maserier? hadde nemlig mensmurring og.. ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...