Donna1 Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 gjøre men siden det er så mye liv innpå her så prøver jeg/vi her:) ser at det er diskusjon om hunder også , min mamma skall flytte og har en utrolig snill trevuer hund en belgisk fårehund med andre ord som hun må gi bort desverre... hunvil gjerne at han kommer til en snill familie som gir han oppmerksmhet, selvfølgelig ikke hele tiden men som alle andre hunder trenger. han finnes ikke agressiv i det hele tatt , vant itl pusekatter o barn. litt bortskemt hehe...er det noen avdere som virkelig ønsker dere en snill hund og som vet at dere kan ta vare pÅ? send meg en pm om det finnes interesse:) mamma bor i hedmark meen skall flytte til drammen . takk for at dere leste:)
kaffeplante Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Hvorfor skal ikke hunden bli med på flyttelasset da?????
Donna1 Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 det er ikke min hund men mammaa sin:) ..hun har solgt huset o skall flytte til leilighet og hun har problem med ryggen så det er krevende selv om hun gjerne skulle behold han.han må gå turer og det er ike hver dag hun har krefter til det. ..er du interessert?
doffine Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Du/dere kan sette inn en annonse på finn også;-)
Donna1 Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 ja hu skulle gjøre det også men tenkte hjelpe hu litt hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå