Alba44 Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Dama i butikken sa Milo og ullvaskprogram. Høres det greit ut?
*bolla pinnsvin* Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Husker ikke helt nå, men gjør det i hvert fall sånn som det står på lappen inni dressen.
Alba44 Skrevet 3. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2008 Ja, står at den skal vrenges og ikke bruke vaskemidler med blekeeffekt i. Regner med at Milo er skånsomt
Alba44 Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 Den kan sentrifugeres? Husker plutselig ikke tegnet for det på disse kleslappene..
OsloMor Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 40 grader kort-program, innsiden ut, alle knapper/borrelåser igjen og IKKE skyllemiddel. (Bruker OMO-color).
ApriIbaby Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Bruke Milo, ellers gjør jeg som OsloMor er jo OsloMor jeg og ...haha
BettyBoob Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 skal ikke sentrifugeres hvis jeg husker riktig vasker den på 40 med omo color jeg, med glidelåser igjen på vrangen
OsloMor Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Skal den ikke sentrifugeres??? Ehh, det har jeg gjort, og Reimaen til store-snuppa har revnet i sømmen på innsiden, og jeg som skulle reklamere og alt. Kanskje det er mine egen feil da:-( Skjønt de andre Reimaene har IKKE gårr opp i sømmen, hmmmm
Sabina og gjengen Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 vasker den på ulprogram, eller kortprogram med milo, min sentrifugeres og dette har gått helt fint:)
Mamma med to søte små Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 Deb kan sentrufigerest. Men dere som bruker omo color ikke gjør det. Det er blekemiddel i omo color, og det er absolutt ikke bra. Det beste er niwax vaskemiddel, ellers er også milo bra.
OsloMor Skrevet 3. april 2008 #13 Skrevet 3. april 2008 Ok, du gjør det du også ja, Det er vel kun oss gode vaskere fra Oslo som gjør det kanskje, he-he;)? (Ellers tørker den jo aldri.) Da skal jeg gå tilbake til butikken, dressen er brukt i 6 mnd, kan da ikke være meningen at den skal gå opp i sømmen slik, (Grrrr).
Alba44 Skrevet 3. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 3. april 2008 Tusen takk for mange svar! Da satser jeg på ullprogram, 40 grader, sentrifugering og med milo )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå