Gå til innhold

hard mage:( av hva hjelper??


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. er det noen av dere som vet åssen man kan få løs mage?? er så hard i magen at jeg har problemer å gå på do,, er som store stein klomper...:( noe ant en svisker...helst takk for svar.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk masse vann!! Tarmene dine jobber tregere når du er gravid...spis regelmessig og fiberrik mat...men dette vet du vel sikkert;) Har hatt dette problemet selv, men nå begynner det heldigvis å løse seg;)

Skrevet

Vann og linfrø :) det hjalp meg ihvertfall. Bland en ss eller to inn i litt yougurth et par ganger om dagen. Kan også blandes i vann, sammen med frokostblanding +++

Skrevet

Fiberrik mat og masse vann. Om du spiser fiberrik mat og drikker for lite får det motsatt effekt. Du kan også gå på apoteket og kjøpe Benefiber. Dette er et pulver i en grønn boks som du løser opp i et glass vann og drikker. Det har hjulpet meg mye. Lykke til :-)

Skrevet

biola, fiberbrø, linfrø, mosjon og myyyeeee vann

Skrevet

Skriver under på det med linfrø!! Jeg gjorde alt det andre "riktig", spiser grovt, drikker en god del vann, trener innimellom osv. Men en ss med linfrø i et stort glass med biola hver dag har gjort susen for min del. Tok en dag eller to før jeg merket det, men nå er magen i lage igjen. Så her er det linfrø og biola til frokosten hver dag ;) Om du syns det blir ekkelt å drikke kan du jo også blande det i yoghurt som foreslått over her :)

 

Oh-nå holdt jeg på å glemme og si at om du prøver linfrø er det hvertfall viktig å drikke mye vann. Hvis ikke gjør det visst bare vondt verre..

Skrevet

Vann er alfa omega i en slik situasjon. Fiber er et godt tips - prøv f.eks å spise en revet gulrot. Biola har også funket på meg.

Håper du bli bedre!

Skrevet

hei tusen takk for at dere har svart meg. det er helt forferdilig vondt... har sprekt trudde jeg skulle føde, så vondt gjore det.. håper dette vil funke på meg... takk for svare...

Skrevet

Svisker!! Jeg bruker å spise sviske yougurt og det hjelper!!

Skrevet

svisker og kiwi!!!!

Skrevet

Som andre sier: vann, vann og vann. Og i tillegg er mitt "vidundermiddel" melkesyrebakterier. De holder magen i sjakk, og kan i tillegg være med å hindre at barnet får eksem og allergiplager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...