Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 jeg har migrene og tåler så å si ingenting av prevensjon.. har prøvd flere typer p-piller, p-sprøyte, p-plaster og alle har gitt meg mer migrene enn vanlig. Noen andre med samme problem? hva bruker dere? har vurdert pearly, men har ikke råd til det i første omgang iallefall..
oblix Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Har du prøvd yasmin? Disse bruker jeg, fikk dem anbefalt av legen min ettersom jeg er litt plaget av migrene.
storesøster&lillebror Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Hei! Sliter med akkurat det samme problemet, men 6 uker etter fødselen fikk jeg satt inn kobber-spiral og det fungerer godt! Den er uten hormoner, så det gir 0 utslag på migrenen!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 jeg har prøvd yasmin, synfase, trionordiol og ett til jeg ikke husker navnet på..... har tenkt på kobber spiral, men hørte noen sa det gjorde vondt for mannen når dem hadde sex, så jeg visste ikke helt jeg.. heh..
mamma&urokråka Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Jeg brukte p-piller før jeg ble gravid, og fikk anbefalt p-ring av gynekologen jeg går til nå.. Begynte egentlig med det, men får så mange bivirkninger, akkurat som med p-piller. Har ikke lyst å bruke kobberspiral pga mer menssmerter og lenger blødninger osv, så akkurat nå bruker vi kondom. Jeg orker ikke alle bivirkningene, blir i så dårlig humør av det... Vi har jo ikke akkurat sex ofte enda, siden gutten vår bare er 10 uker, og vi pusser opp et hus så er vi som oftes utslitt. Hehe.. Mannen min syns kondom er greit, siden jeg har forklart alle bivirkningene, og at de gjør meg veeeldig humørsyk.. hehe. Får se om vi velger noe annet etterhvert, når jeg får tenkt litt mer på det.. Syns egentlig det er veldig ubehagelig å tenke på at jeg tukler sånn med kroppen og det som er "naturlig" og sånt. Høres sikkert teit ut, men.. Liker bare best å la ting være som de er, så vet man at ingenting går galt..
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 høres ikke teit ut det.. jeg sliter jo skikkelig med migrene når jeg bruker prevensjon, så det er jo tydelig at kroppen ikke liker den tuklinga.. lurer på om jeg kjører au natural en stund jeg også.. vurderer litt kobberspiral.. men får se etterhvert... må kanskje lage en ny tråd ang spiralen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå