Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Noen fortalte meg at man blilr lettere sår når man bruker brystpumpe, er det sant? tenkte jeg skulle kjøpe en for å bruke om natten, for jeg har sånn brystspreng og får da sove så dårlig.
Smiiil :o) Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Dette stemmer ikke for meg i vært fall. Ble skikkelig sår de få gangene jeg ammet, men har aldri blitt det av pumpingen. Og nå har jeg pumpet mange ganger for dag i 4 måneder. Men kanskje er dette anderledes for andre?? Du kan jo stille inn styrke på hvor hardt den skal ta. Begynn med svak suging, så kan du heller øke på når melka kommer. Lykke til da.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 tenkte jeg skulle bare kjøpe den manuelle som de har på tilbud på barnas hus nå. Orker ikke å investere i noe elektrisk da jeg ikke kommer til å bruke den noe særlig. å da får jeg vell ikke stilt inn på noe styrke..
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Jeg har hatt manuell og tror det er tilvenning både på amming og pumping. Ble veldig sår når jeg ammet i begynnelsen, men det gikk over. Når jeg etterhvert prøvde å pumpe, så ble jeg veldig sår i begynnelsen da også, men det gikk over da også. Hvis du pumper om natta, bør du passe på å ikke pumpe mer enn at du blir kvitt sprenget, for hvis du pumper for mye vil ikke melkemengden tilpasse seg behovet og du vil måtte pumpe hver natt. Det aller beste er å ikke pumpe seg, for da tilpasses mengden best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå