grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 etter en orgasme i går kveld ble magen steinhard å forble kjempe hard hele natten å til langt ut på formiddagen i dag. ble skikkelig redd å ringte jordmor. så nå må jeg passe på at lillegutt er aktiv. jeg ikke får smerter eller blødninger. noen andre som har opplevd d?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Livmoren min blr også skikkelig hard etter en orgasme.. Trodde det var normalt jeg?
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Hmm..er jo vanlig at magen blir hard etter orgasme, men tror eg også hadde blitt litt redd om det varte SÅ lenge.. Sa ikke jordmoren noe om dette var vanlig? Kan godt være det ikke er så uvanlig for alt eg vet.
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Høres ut som kynnere. Vanelig å få det etter orgasme. Det er mange gravide som har kynnere gjennom hele svangerskapet. Bare god trening for livmora.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Min mage blir også steinhard etter orgasme, har fått beskjed om at det er normalt jeg. Blir også stenhard etter at jeg har spist litt...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2008 hun sa d var vanlig at magen ble hard etter orgasme men at den skulle gå tilbake til normalen innen en halvtime... å dn er fortsatt litt hard men mye mykere en tidligere i mårres. hun mente at viss d hadde vært kynnere hadde magen blitt myk innimellom. men så lenge d ikke gjør vondt , lillegutt er aktiv og jeg ikke blør skulle d nok gå bra:) men blir nervøs alikevell... søstra mi fødte 12 uker for tidlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå