Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Hva er dette da? De siste par dagene har jeg hatt plutselige ilende smerter i lysken/nedover innsiden av lårene på begge sider. Det kommer som sagt plutselig og varer bare 1-3 sekunder. Skikkelig vondt, kjenner bena svikter på en måte... På kontroll for 2,5 uker siden var hodet godt ned i bekkenet. Jeg synes magen har sunket ytterligere de siste dagene. Er 36 fullgåtte uker nå.
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 aner ikke hva det kan være, men jeg har det på samme måten. er 38+6 i dag.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Det kan være begynnende bekkenløsning...
Mammamia&EmmaTherese Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Høres helt likt ut som det jeg sliter med, altså bekkenløsning... Og jeg er bare i uke 28. Håper alt går bra:-)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Huff... Hadde bekkenløsning i forrige svangerskap, og det var ikke vondt på den måten. Pussig... Vil ikke ha det denne gangen også! Er dere sikre? HI
OhMyGod!!! Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 mest sannsynlig er det baby som klemmer på noen nerver helt normalt har det slik jeg og (i tilegg til bekkenløsninga, heldige meg)
venter x3 Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Ja, enig med siste her, eller evt så tror jeg det er muskullært.. Det er ihvertfall ikke farlig om det kommer ilende og varer kort... Er verre hvis det er smerter som vedvarer... Sier min jordmor ihvertfall:-)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Det kan være at babyen ligger å trykker på isjias nervene, og mest sannsynlig er det det. det kan ogsåå være rier, jeg hadde slike rier. Trodde i to dager at babyen klemmet på nervne men på dag tre ble de veldig hyppige og VONDE. Begynte å gå gjennom alle babybøkene jeg hadde, og i ei eldgammel bok fra 1979 sto det under rier i parantes (kan også forekomme nedover lårene) Gjett om det var ei som fikk panikk, kastet seg på tlf til føden og 9 timer senere var snuppa ute. Hadde aldri vøndt verken i magen eller ryggen, kun nedover lårene og i rompa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå