Gjest Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Har fremdeles troen på at det bare er tull jeg da
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Enig HI! Jeg fatter ikke at noen gidder å skrive det hun skrev! Så lite gjennomtenkt innlegg! Måten hun skriver og alt hun skriver i innlegget. Og du anonym som skriver om sjalusi. Det har ingenting saken å gjöre! Jeg har alt jeg trenger og hadde ihvertfall ikke skrevet at jeg skal bruke kontantstötten på å pusse opp bassenget el hva det var??? Skryter av " prisen er ikke viktig, vi skal få alt" bla bla...Hva er vitsen med å legge det ut da? Hvis hun er ute etter tips hva hun trenger til barnet, hvorfor ikke skrive bare det da? Skikkelig umodent og barnslig innlegg!
Mamman87 Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 barnslig? ville bare ha de beste merkene og da har det ikke noe og si om jeg sier at man får alt vel?
Gjest Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Å, herre, la nå dette nett-trollet få være i fred, dere er enten misunnelige eller sinnsykt lette å trekke opp
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Stå frem med nick og ikke som anonym! Stå for meningene dine eller la være å skrive noe!
Ikkelektuell Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Stakkars, stakkars dere som lar dere provosere av noe så uskyldig. Jeg har oppriktig sympati med dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå