Gjest Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 lurer på om det er noen som har det på samme måte.. jeg er plaget med mye kvalme.. Så fort jeg setter meg ned, og slapper av, kommer kvalmen snikende :S Alt er helt fint så lenge jeg er UTE å går, klarer ikke være innendørs.. hehe, det er jo helt vilt.. 6/7 uker på vei.. L.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Tror rett og slett du er gravid jeg;)hehe Det er ikke uvanlig nei, og kvalmen kan opptre i alle former, til alle døgnets tider, når man akkurat har spist, når man ikke har spist, på natta, når man trener, ja når som helst. Jeg er i uke 9 nå, vært kvalm i ca7uker, døgnet rundt...med alt som hører med det. Det finnes endel tips som er verdt å teste ut om du søker litt rundt på sidene her, er også et eget forum som heter svangerskapskvalme, der kan du finne masse. Har ennå ikke funnet noe som funker for meg;( men vet det er verdt å prøve. Vanligvis forsvinner dette av seg selv rundt uk 12-14...noen blir bra før det og noen senere..noen er dårlige til ungen kommer ut. God bedring, er grusomt å være kvalm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå