Gå til innhold

Hvor mye malt har dere i mme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir jenta mi 100ml med mme av og til, hvor mye malt skal jeg ha oppi da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir en teskje ca. Men du behøver vel ikke det dersom hun ikke er plaget med magen. Det er jo for lettere å få avføring. Dersom den ikke er unormal er det ikke nødvendig med malt.

Skrevet

Takk for svar:) Hun har problemer med magen, så tenkte jeg skulle prøve malt for å se om det blir bedre da...

Skrevet

jeg tror ikke du skal ha så mye som en helt teskje i 100ml... melka blir seig.

ta en halv teskje pr. 100ml. max 3teskjeer om dagen. det fikk jeg anbefalt av hs.

Skrevet

her kjøres det fullt på me mme og jeg er stolt av det(!) slet med brystbetennelse og hadde det med nr 1 og,så måtte over på mme med førstemann også,ville bare fremme at ho er helt fin eldstejenta og ingen allergier eller sen utvikling (4 1/2 snart) så til dere som føler dere som dårlige mødre pga mme har dere et prakteksemplar her som kan gi dere god samvittighet ;) ellers for å svare på sp.målet har jeg ei spiseskje malt i en liter kokt vann som fordeles på 200 ml av ganga pr flaske,da får minsten jevnt utover hele dagen istedet for alt på ei gang,funker helt topp her i gården ihvertfall :) ellers for å referere til helsestasjon her i sør sa de ei t-skje pr 200 ml på morgen og 1 t-skje pr 200 ml kveld... funka ikke her da han slet resten av dagen,så fant ut at bedre å dele det litt over hele dagen og nå er minsten storfornøyd ;) han er nå akkurat runda 3 mnd :)

Skrevet

Oser dårlig samvittighet... Ta det helt med ro, ingen er noen dårlig mor fordi de ikke ammer, herlighet vi lever i 2008:)

Skrevet

føkk off! vet akkurat hva jeg snakker om! den samvittigheten kan du tørke deg i ræva me for den har jeg hatt med førstemann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...