Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Jeg gir jenta mi 100ml med mme av og til, hvor mye malt skal jeg ha oppi da?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Jeg gir en teskje ca. Men du behøver vel ikke det dersom hun ikke er plaget med magen. Det er jo for lettere å få avføring. Dersom den ikke er unormal er det ikke nødvendig med malt.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Takk for svar:) Hun har problemer med magen, så tenkte jeg skulle prøve malt for å se om det blir bedre da...
Ladybug~N&E Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 jeg tror ikke du skal ha så mye som en helt teskje i 100ml... melka blir seig. ta en halv teskje pr. 100ml. max 3teskjeer om dagen. det fikk jeg anbefalt av hs.
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 her kjøres det fullt på me mme og jeg er stolt av det(!) slet med brystbetennelse og hadde det med nr 1 og,så måtte over på mme med førstemann også,ville bare fremme at ho er helt fin eldstejenta og ingen allergier eller sen utvikling (4 1/2 snart) så til dere som føler dere som dårlige mødre pga mme har dere et prakteksemplar her som kan gi dere god samvittighet ellers for å svare på sp.målet har jeg ei spiseskje malt i en liter kokt vann som fordeles på 200 ml av ganga pr flaske,da får minsten jevnt utover hele dagen istedet for alt på ei gang,funker helt topp her i gården ihvertfall ellers for å referere til helsestasjon her i sør sa de ei t-skje pr 200 ml på morgen og 1 t-skje pr 200 ml kveld... funka ikke her da han slet resten av dagen,så fant ut at bedre å dele det litt over hele dagen og nå er minsten storfornøyd han er nå akkurat runda 3 mnd
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Oser dårlig samvittighet... Ta det helt med ro, ingen er noen dårlig mor fordi de ikke ammer, herlighet vi lever i 2008:)
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 føkk off! vet akkurat hva jeg snakker om! den samvittigheten kan du tørke deg i ræva me for den har jeg hatt med førstemann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå