Trine & co Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Hei Skulle gjerne hatt meg en ny bikini, er det noen butikker som har fått inn godt utvalg ennå? Det er jo en liten stund til sommeren ennå, men vi går på babysvøm hver uke, og nå har den jeg bruker blitt så slitt at jeg trenger ny. Helst ikke for dyr, og helst nede i Oslo sentrum (i nærheten av Oslo City) Og også gjerne med topp, ikke bare bh som overdel
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Topp? Sånn "bikini-singlett" ? Det er jo endel undertøysforretninger i byen, de pleier jo å ha bikinier. Og H&M har jo alltid noen inne:)
Trine & co Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 Ja, sånn bikinisinglet ala ja. Liker ikke å vise magen min, har hatt en ett par år nå (lenger enn det Johannes har levd) men nå er den slitt og jeg trenger en ny en NÅ. Er nede i byen i 45 min ca mellom bhg og svømming i dag, håper jeg finner en
Gjest Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Jeg mener jeg så de hadde sånne biki-singletter på HM da jeg var der for noen dager siden. Ville tatt en tur dit og tatt en liten kikk. De hadde forøvrig også to nye bikiner der jeg syntes var rålekkre! En svart med store hvite prikker på! Den var så fresh og fin på den brune huden min! Kjøpte en av den. De hadde også en bikini si svart/gull stripete hvorpå overdelen hadde litt annen fassong enn disse vanlige trekant overdelen. Den var kjempe lekker! Ble en av den også )
Trine & co Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 jaja, jeg er ikke bruk, hvit som bare det, så den fargen passer ikke på meg. Men da stikker jeg innom hm på city, finner jeg den ikke der, så går jeg innom den ved siden av city
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 www.bademote.no har mye fint om du vil handle på nett.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Hvis du har lyst til å bestille så har sikkert sparkjop.no ellos.no eller laredoute.no Kan jo kikke der om du ikke finner noe i byen i dag:) Lykke til da:)
Trine & co Skrevet 3. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. april 2008 Jeg skal sjekke det Lisa, hvis jeg ikke finner noen i byen i dag. Men håper på det, og krysser fingrene
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 de har masse tankinier der..som er sånn bikini med topp til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå