Dunder Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Jeg vil gjerne være med i kåringen av årets verste mor her på DiB. Jeg tror jeg er en meget god kandidat til denne tittelen. - Jeg sluttet å amme da datteren min var 2 måneder. - Jeg bruker våtservietter når jeg skifter bleie. - Jeg var borte fra datteren min over natten første gang da hun var litt over 2 måneder (hun var sammen med sin far). - Hun er nå 5 måneder og om et par uker skal jeg på Spa-weekend med en venninne og være borte 2(!) overnattinger (mini er hjemme med sin far). - Jeg gleder meg til å begynne å jobbe etter endt permisjon. - Jeg lar henne bruke smokk så ofte hun vil. - Noen ganger våkner jeg ikke med en gang hun skriker om natten, og mannen min tar derfor nattevåket av og til. - Hun skal begynne fulltid i barnehage når hun er 12 mnd. - Jeg bruker fremdeles Avent-tåteflasker selv om det har kommet frem forskning om at de kanskje, muligens innholder farlige kreftfremkallende stoffer. Slå den, anyone!
mine to små. Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 og, jeg har ikke sovet vekk fra min gutt enda, og maaasse av har jeg ikke gjort heller, men avent flakser bruker vi og. og pga alt det du skrev er du fortsatt ingen dårlig mor
mams-til-tre Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 ikke årets verste mor! Heller årets mor som ikke er så prippen! Da henger jeg meg også på)))
vero:o) Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 dårlig samvittighet eller siden du selv syns du er en dårlig mor jøre noe med det da vel
Dunder Skrevet 3. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2008 Jeg glemte å tilføye det viktigste punktet: -og jeg har ikke engang dårlig samvittighet.
vero:o) Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 nai du trenger vel ikke ha det heller..men skjønner ikke hva du er så dårlig mor for,noen sakt det kansje..
Solbollatilmamma Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Synes disse trådene med "ting vi gjør feil/galt/motsatt/mot anbefalinger/ol." bare er dumme jeg. - før noen påpeker det; Ja, likevel har jeg både lest og svart i tråden selv. Du kan gjerne krone degselv med tittelen Årets verste Mor for min del. Selv kjører jeg mitt eget løp, gjør mitt beste, og vet at selv om jeg ikke er en førsteklasses Dib-mamma, er jeg den beste mammaen ungene mine kunne fått. Stort sett ihvertfall. c",)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Barnet mitt får lov til og grine i over 5 minutter før jeg tar han opp!!! Jeg er verdens værste mor!! + at jeg mistet en tupe krem i panna hans i morges.....Slå den!!!
tudeluuu Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Jeg synes tvert om at du er en helt normal mor. Synes det er bra at du ikke er en hønemor som ikke kan gi barnet ditt annet enn rent vann på rumpestumpen, og ikke kan sove borte pga at du ikke stoler på at andre kan ta seg av barnet osv.. godt jobbet. =) Det eneste negative er vel at du slutta å amme så tidlig (iom at forskning sier at man bør amme til barna er 2 år, med fordel), men barn på mme klarer seg jo utmerket de og, så ikke heller det er et fellende kriterie!! Ha god samvittighet du. Bare sundt at ungen din får et godt forhold til far =)
Dunder Skrevet 3. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. april 2008 Altså, jeg mente ikke at jeg synes jeg er en dårlig mor selv. Det synes jeg nemlig IKKE! Jeg mente at jeg er dårlig diB-mor.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 Enda en "jeg er verdens dårligste mor" tråd - BORING!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #13 Skrevet 3. april 2008 Hvis punktene over gjør noen til en dårlig mor må jeg nesten krype i støvet å gi svigers rett om meg! -Jeg sluttet helt å amme etter 2 mnd, ammet ikke hele tiden siste mnd med amming å ga mye flaske. -Jeg bruker også våt servietter. -Jeg var også borte fra mitt barn en natt når han var ca 2 mnd. -Jeg skal uheldigvis ikke på spa, men hadde dratt hvis muligheten var der: -gleder meg også til å begynne å jobbe. -lar han også få ha smokken når han vil. -samboer og jeg tar annen hver natt i syv uker fremover, siden vi begge er hjemme. -han skal begynne fulltid i bhg når han er 13 mnd. - og jeg har heller ikke dårlig samvittighet. alle må jo få finne ut av hva som er best for seg og sitt barn.. trenger man en natts pause etter to mnd. so what?
Gjest Skrevet 3. april 2008 #14 Skrevet 3. april 2008 Tihihihi, jeg synes dere er morro jenter:o) Bra med litt selvironi! Jeg for min del startet med velling når jenta kun var 2mnd og 3 uker pga kun mme ikke holdt. Grøt startet jeg med før hun var 4 mnd så jeg blir vel innburet snart jeg da tenker jeg:o)))) I tillegg har jeg aldri ammet henne!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #15 Skrevet 3. april 2008 Jeg er bare misunnelig på deg, jeg.Som kan dra bort en helg.Sønnen min på 5 mnd nekter å ta flaske.Vil bare ha pupp, pupp, pupp!!!!Merker jeg har stort behov for å komme meg unna litt nå-Jeg er vel en dårligmor som sier det...
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #16 Skrevet 3. april 2008 Til HI: Jeg skjønner at du ikke synes du er årets værste mor, men nesten daglig får vi slike innlegg, akkurat som ditt, hvor folk ramser opp alt de gjør "feil". Derfor skrev jeg boring!!
Dunder Skrevet 3. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 3. april 2008 åja.. Gjør ikke noe at du skrev det, synes selv mange av innleggene her er kjedelige. Men visste ikke at jeg var helt passé med dette innlegget, todde jeg var kjempemorsom, jeg! Må prøve å henge med litt i svingene skjønner jeg!
Gjest Skrevet 3. april 2008 #18 Skrevet 3. april 2008 he he slå denne da: - snuppen bruker hoppehuske. -snuppen bruker gåstol. -jeg bruker natusan produkter til han.... er jeg en verdig kandidat???
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 3. april 2008 #20 Skrevet 3. april 2008 Bare 2 overnattinger? Da vesla var 5 mnd reiste jeg liksågodt til Italia og var vekk 6 dager!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #21 Skrevet 3. april 2008 HI, innlegget var i grunn ganske morsom da Men, som sagt er det flere som har kommet på samme idé.
The most famous Ludder Skrevet 3. april 2008 #22 Skrevet 3. april 2008 Gratulerer da, den tittelen har du gjort deg fortjent til. Men du burde vel i grunn ta andreplassen etter Riga.
shimonie Skrevet 3. april 2008 #23 Skrevet 3. april 2008 må være utafor jeg. hva er galt med natusan produkter??hehe
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #25 Skrevet 3. april 2008 Jeg ammer ikke, legger barnet på magen og skjønner ikke hva som er feil med natusan:-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå