Pysjen Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Noen som skal ha/ har hatt det? Hvordan la dere det opp osv?
simbamamma Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Vi skal ha det til neste år. Har ikke planlagt så grundig ennå, men vet i hvert fall at vi skal ha seremonien utendørs (med telt over). Kommer til å ha innmarsj, utmarsj og en del musikk ellers også. Tror nok også at jeg vil be pappa om å følge meg opp midtgangen. Ellers skal jo vigsleren holde tale til brudeparet, og foreta selve vigslingen. Noe særlig lenger har jeg foreløpig ikke tenkt. Hun jeg snakket med i HEF antok en halvtime som gjennomsnittlig lengde på de seremoniene de holder i fylket vårt. Det jeg liker best, er at vi kan gjøre det akkurat som vi vil!
maja_73 Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Vi skal ha humanistisk vielse 3.5.08. Vi vies i selskapslokalet. Jeg skal gå inn sammen med datteren min til en fanfare. Ellers har vi en venninne som skal synge to sanger. Vigsleren holder tale og vier oss, etterpå skal vi og forloverne signere protokollen, og så er det utmarsj til en av våre sanger. Vi har stått veldig fritt til å velge hvor og hvordan vi vil ha det. Har hatt to møter med vigsler, samt svart på en masse spørsmål, så tror det blir veldig personlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå