frøet76 Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Besøk fra 1.termin her, og jeg lurer veldig på: Stemte de såkalte kjennetegnene på om man venter gutt eller jente? Mye kvalme i starten=jente, hodepine= gutt, og hva med unnfangelsesdagen: Gutt hvis sex på eggløsningsdag, osv. osv...Fikk dere rett mht til hva dere trodde kjønnet var??
*min lille sin!* Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 ja da skal jeg få tvekjønna iallefall... haha .. neida jeg får ikke vite noe før på tirsdag om den lille ikke ligger med rompa mot mamman:P hihi
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Nei...eg var nesten ikke kvalm i mine 2 tidligere svangerskap...og begge ble jenter...denne gangen derimot, hadde eg 3 uker med ekstrem kvalme (stakkars de som har det enda lenger)! tror det blir gutt denne gangen:) Det kinesiske fødselskartet har derimot stemt på meg:)
Mamma mjaua Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 sa til hun som otok UL av meg, at jeg visste at jeg får gutt, sidne jeg ikke har vært kvalm. og det stemte:) har også hatt hodepine + ringtesten viste gutt, gutt, jente. så skal visst få 3 barn (hvis den stemmer)
gullegget Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Jeg var kvalm fra uke 3 til 16 og jeg venter gutt:) Men det kinesiske fødselskartet stemmer for 3 gang. Vet ikke når jeg har eggløsning, hadde ikke regelmessig mensen.
Madde/sommergutt:) Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Jeg var veldig lite kvalm.. bare noen dager.. men det gikk heilt fint.. ingenting å klage på iallefall.. men har ikke hatt hodepine.. er ikke noe jeg pleier å ha heller.. Men venter gutt her.. Aldri hørt om at man får hodepine som "tegn" på at det er gutt i maven heller:)
Saltlakris Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Jeg var ekstremt kvalm og spydde frem til uke 14. Venter jente
Venter på bitteliten Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Hadde mye kvalme i starten, men venter gutt. Hadde derimot veldig lyst på salt mat, og det sies jo at det er et tegn på gutt (søtt=jente).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå